Suzuki SV1000 (Solgt)
1.862 visninger
|
Oprettet:
Årgang: 2006
Motor:
996 ccm
4-takt
2-cylindret
90 grader V-Twin
Vandkølet
DOHC
Benzinindsprøjtning
Kompression: 11,6:1
Boring: 98 mm
Slaglængde: 66 mm
Hestekræfter:
Carstens MC, Varde:
Max. power 110 bhp v. 8791 rpm.
Max. torque 99 Nm v. 7178 rpm.
21/6-09, Alex MC, Fredensborg:
Max. power 106 bhp v. 9950 rpm.
Max. torque 84 Nm v. 8952 rpm.
Fælge:
For: Enkei Suzuki 17'' x 3,5'' støbt alufælg, sort m. polerede kanter.
Bag: Enkei Suzuki 17'' x 5,5'' støbt alufælg, sort m. polerede kanter.
Dæk:
For: Michelin Pilot Road 120/70 ZR17
Bag: Metzeler Roadtec Z6 180/55 ZR17
Topfart:
+245km/t
0-100km/t på 3,3 sek
Tuning:
Power Commander PCIII USB
KN Airfilter
Blueflame EVO 3 udstødning
GiPro ATRE Gearindicator
Styling:
Polerede fælgkanter
Blå reflekterende rimstripes
Carbon brilleplade
Carbonadi motordæksler
Suzuki hugger
Suzuki seat cowl
Suzuki belly pan
Sorte Rizoma Dynamic spejle
Nummerpladeholder
LED miniblink
Powerbronze stainless kølercover
Powerbronze stainless oliekølercover
Blå Pazzo bremse- og koblingsgreb m. sort justeringsknap
Blå Rizoma håndtag
Blå Rizoma styrender
Motografix tankpad
Puig vindskærm
Sort LSL fatbar model XX01
Sorte LSL fatbar risers
Forskærmsforlænger?
Ekstra udstyr:
Arai Viper GT "Web" m. blå spejlvisir
Richa Summer Protect handsker
Dainese JetPak jakke m. rygskjold
Dianese Firefly bukser
Dainese Torque Out D-Wp støvler
Bemærkninger:
Nå, 1 sæson klarede jeg på en række 4'er inden savnet af den sprøde buldren fra en V2 motor blev for stort.
Startede på en Suzuki SV650SK5, skiftede til Kawasaki Z1000 2003, og endte nu med en Suzuki SV1000K6. 3 motorcykler på 3 år, nu tror jeg sgu jeg beholder den her lidt. Ihvertfald indtil næste sæson ;o)
Opdateringer:
Siden jeg fik cyklen er der sket lidt. Den røde "Ducati" stribe der sad på langs af cyklen er pillet af, og ligeledes er den uoriginale plov ombyttet med Suzukis originale, da jeg synes den passer meget bedre til cyklens form. Faktisk den pæneste jeg endnu har set.
Fælgene har fået en omgang. De røde rimstripes er fjernet, fælgkanterne poleret, og blå reflekterende rimstribes påsat.
Bremse- og koblingsgreb er udskiftet med blå Pazzo greb m. sorte justeringsknapper. Det er den lange model, der i forvejen er kortere end de originale.
Håndtag og styrender er ligeledes udskiftet med blå Rizoma dele.
Devil udstødningerne lød godt, men looket var ikke det jeg ville ha', så de er solgt. Til erstatning har jeg købt Blueflame EVO 3 i farvet titanium. De er superlækre.
Styr og risers er udskiftet med sorte LSL dele. Styret er et XX01 superbike styr, det er 8 cm. bredere end det originale og tykkere på midten. (Fatbar)
Der er også lige blevet plads til en Motografix tankpad. Blå naturligvis ;o)
Motor:
996 ccm
4-takt
2-cylindret
90 grader V-Twin
Vandkølet
DOHC
Benzinindsprøjtning
Kompression: 11,6:1
Boring: 98 mm
Slaglængde: 66 mm
Hestekræfter:
Carstens MC, Varde:
Max. power 110 bhp v. 8791 rpm.
Max. torque 99 Nm v. 7178 rpm.
21/6-09, Alex MC, Fredensborg:
Max. power 106 bhp v. 9950 rpm.
Max. torque 84 Nm v. 8952 rpm.
Fælge:
For: Enkei Suzuki 17'' x 3,5'' støbt alufælg, sort m. polerede kanter.
Bag: Enkei Suzuki 17'' x 5,5'' støbt alufælg, sort m. polerede kanter.
Dæk:
For: Michelin Pilot Road 120/70 ZR17
Bag: Metzeler Roadtec Z6 180/55 ZR17
Topfart:
+245km/t
0-100km/t på 3,3 sek
Tuning:
Power Commander PCIII USB
KN Airfilter
Blueflame EVO 3 udstødning
GiPro ATRE Gearindicator
Styling:
Polerede fælgkanter
Blå reflekterende rimstripes
Carbon brilleplade
Carbonadi motordæksler
Suzuki hugger
Suzuki seat cowl
Suzuki belly pan
Sorte Rizoma Dynamic spejle
Nummerpladeholder
LED miniblink
Powerbronze stainless kølercover
Powerbronze stainless oliekølercover
Blå Pazzo bremse- og koblingsgreb m. sort justeringsknap
Blå Rizoma håndtag
Blå Rizoma styrender
Motografix tankpad
Puig vindskærm
Sort LSL fatbar model XX01
Sorte LSL fatbar risers
Forskærmsforlænger?
Ekstra udstyr:
Arai Viper GT "Web" m. blå spejlvisir
Richa Summer Protect handsker
Dainese JetPak jakke m. rygskjold
Dianese Firefly bukser
Dainese Torque Out D-Wp støvler
Bemærkninger:
Nå, 1 sæson klarede jeg på en række 4'er inden savnet af den sprøde buldren fra en V2 motor blev for stort.
Startede på en Suzuki SV650SK5, skiftede til Kawasaki Z1000 2003, og endte nu med en Suzuki SV1000K6. 3 motorcykler på 3 år, nu tror jeg sgu jeg beholder den her lidt. Ihvertfald indtil næste sæson ;o)
Opdateringer:
Siden jeg fik cyklen er der sket lidt. Den røde "Ducati" stribe der sad på langs af cyklen er pillet af, og ligeledes er den uoriginale plov ombyttet med Suzukis originale, da jeg synes den passer meget bedre til cyklens form. Faktisk den pæneste jeg endnu har set.
Fælgene har fået en omgang. De røde rimstripes er fjernet, fælgkanterne poleret, og blå reflekterende rimstribes påsat.
Bremse- og koblingsgreb er udskiftet med blå Pazzo greb m. sorte justeringsknapper. Det er den lange model, der i forvejen er kortere end de originale.
Håndtag og styrender er ligeledes udskiftet med blå Rizoma dele.
Devil udstødningerne lød godt, men looket var ikke det jeg ville ha', så de er solgt. Til erstatning har jeg købt Blueflame EVO 3 i farvet titanium. De er superlækre.
Styr og risers er udskiftet med sorte LSL dele. Styret er et XX01 superbike styr, det er 8 cm. bredere end det originale og tykkere på midten. (Fatbar)
Der er også lige blevet plads til en Motografix tankpad. Blå naturligvis ;o)
Suzuki SV1000 (Solgt)
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.377
aug 2007
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 285
jan 2004
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 106
apr 2005
Følger: 171 Følgere: 168 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 744
ser godt ud