{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.232 visninger | Oprettet:

Div tunings bokse vs. Racing ECU {{forumTopicSubject}}

Hmmm

Mit vinterprojekt står på at der skal monteres en fuld Akrapovic udstødning på.... Det ligger fast.
MEN
Når det kommer til styreboks så er jeg lidt på herrens mark. Det nemme vil selvfølgelig bare være at købe en Powercommander..... men det vil jeg ikk. Gud og hver mand har sådan en på og jeg tror der er produkter der er bedre.

Jeg står så og skal vælge enten mellem et Bazzaz Z-Fi system eller Dynapro´s Interceptor (hvis den ellers snart kommer på markedet)

Men man kunne måske også købe Yamahas Racing ECU.

Mit spørgsmål er så: Kan man stadig køre med standard kabler til Racing ECUén og kan man trimme den ind på samme måde som med en normal styreboks.

Hjælp mig lige hvis der er nogen der har erfaring med at køre med Racing ECU.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Div tunings bokse vs. Racing ECU
  • #1   21. okt 2008 Tak Chris.

    Well det er selvfølgelig den jævne effekt kurve vi nok snakker mest om her. Og måske er racing ECUén måske overkill når man tænker på den stadig "kun" skal bruges til gadebrug og en hulens masse trackdays.

    Men hvis den kan det samme som en f.eks Power Commander så ved jeg der også er nogle andre ting man kan lege med. (YCC-Ién f.eks.)

    Enig hvis vi snakker entlig effekt tuning så er det selvfølglig nogle helt andre ting der skal skiftes ud og behandeles (Portning, andre knaster osv osv.)


  • #2   21. okt 2008 Hej du kan ikke mont kit ecu på std ledningsnet, du må finde på en anden løsning.
    MVH:KP


  • #3   21. okt 2008 Drop alt det smarte gejel og få noget som dur. en powercommander + K&N filter og et godt custom map ved bla. Ove.

    Der er en stor forskel på før og efter - og det med tal er rigitg med det glæder ved alle motorere. Nogle få også tal ud af det - men det man er ude efter en effektkurven . Hvis den er høj over et langt registers er din motor stærk.
    Ikke alle de huller og døde steder.


  • #4   21. okt 2008 Jumbonr 0

    Nåmen så gjorde du lige min verden lidt nemmere smiley Tak for det...

    Så er det bare om det skal være Pazzaz eller Dynapro... Men det har jeg så en hel vinter til at gå og gruble over.


  • #5   21. okt 2008 Kit boksen til Yamaha kan stor set intet. det kan Dynapro nu heller ikke.

    Bazzazéren har jeg rigtig gode erfaringer med. Og hvis du samligner priser med en PC+quck shift+tændingmodul så er den også ret billig.
    Samt du også får Traction control med oven i prisen.

    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=7762


  • #6   21. okt 2008 Fenris.... Nope

    Hvorfor ikke udvide sin horisont og kigge efter bedre produkter.... fordi gud og hvermand kører med PowerComander betyder det ikk at det er det bedste... F.eks mener jeg ikke at Power Comander styrer på alle 8 dyser men kan kun styre 4... Du skal købe en seperat tændnings boks hvis du vil have det kontrolleret også... Dette er intregreret i både Bazzaz og Dynapro.. Sååå Det skal sgu have sin chance.


  • #7   21. okt 2008 CH M

    Vi har talt sammen om Bazzaz før... Tak for sludderen i øvrigt... Skipper nok TCén og QSén mod at måske eftermontere en translogic QS og så bare holder mig til styreboksen.

    Traction kontrollen var selvfølgelig Top lir meeen det er bare en lille 600. Tror hvis det var en 1000 ville jeg ikke have været i tvivl og valgt TC med.

    Men derud over er Bazzazen rimelig intressant jo Meen dynaproen virker nu heller ikke helt uden evner... Hvis den altså kommer på markedet har sgu ikk set den nogen steder endnu.


  • #8   21. okt 2008 jeg ville helt klart vælge ignijet! det er den boks de store drenge bruger! team stiggy byttede den med deres hrc boks ud med den! det siger ikke så lidt! ta en snak med karsten midtfyn! www.midtfyns-mc.dk

    mvh
    jesper


  • #10   21. okt 2008 Nu kan jeg se snakken går på en 2008 R6.

    Den cykel fungerer ikke sammen med Ignijet, Karsten har selv opgivet den. Han kan ikke få spjældene og de variable tragte til at arbejde ordentligt sammen med Ignijetten.


  • #11   21. okt 2008 okay,det vidste jeg så ikk lige! hehe.. ved bar det ellers er noget der virker!

Kommentér på:
Div tunings bokse vs. Racing ECU

Annonce