{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. Potter til TL1000
  • #1   16. okt 2008 Hvad med et Evo 1 Akra titan

• #2   16. okt 2008 Den erfaringer jeg har med TLReren efter en del år efterhånden, kan det ikke svare sig med et fuld system på den... Der kan laves mange andre forbedringer på cyklen som pengene er meget bedre givet ud til... Jeg vil anbefale dig micron potter... Suveren kvalitet og dertil god lyd samt power...

• #4   16. okt 2008 De fleste kulfiberpotter bliver da matte på en V2 og de plejer da også at brænde igennem med tiden

• #5   16. okt 2008 Delte meninger - har et par kammerater der havde problemer med kulfiber. De kunne ikke holde. Kun titanium.
    :O/

• #6   16. okt 2008 Der er jo stor forskel på kulfiber potter.. Den type jeg kører med har ikke de overnævnte problemer...

• #7   16. okt 2008 har haft et par stykker af dem og kørte med leovinchi på den ene og art potter på den anden, art var klart at foretrække de lød helt kanon, kammi har en med m4 full system på, den lyder sgu osse sprød

• #8   16. okt 2008 Potter af samme type (åbne racing potter) vil give næsten den samme lyd da de er opbygget ens.. Der er en lille forskel på materialets evne til at opfange lydbølger og derfor er carbon potter lid dybere i lyden...

Det er sket at carbon ikke akn holde til v2 som nævnt ovenfor - kender 3 tilfælde hvor jeg ved det er sandt, men de 2 havde en god forklaring... Dvs 1 tilfælde hvor potten ikke kunne holde til trykket (ved ikke hvilket mærke det var).. Og ja ulden brænder af i carbon potter og skal omstoppes efter uhyggeligt mange km, ligesom alle andre potter... HAr selv kørt med stort set alle mærker carbon potter på mine V2 gennem mange år nu - har alle lydt fantastisk, ingen er brændt igennem, flækket, faldet af eller overfaldet gamle damer ;o)

Kommentér på:
Ang. Potter til TL1000

Annonce