801 visninger
|
Oprettet:
2 takts tun {{forumTopicSubject}}
Jeg har fået mig sådan en yamaha rd 350, den model fra 75.
Den ska bruges til bane race, nogen der har en ide om hvad der kan gøres ved motoren som virkelig gir noget?
Og nogle links til hvor man kan få dele til sådan en??
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.347
hvis du allerede søger merer go go , så skulle du have købe en RD 500
my 5 cent
mvh
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.347
ellers kan du finde noget til din rd 350 i dette forum
mvh
www.yamaha-rd.com
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.930
Der er massere af ideer ude på nettet, med inspiration til hvordan du får USD gaffel på den, og evt skiftet bagsvinger så du kan få noget fint bagdæmper på..
Der er langt til at den bliver god på en bane, hvis den står som standard nu.
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1.944
de kan tunes til over 120-130 heste, men det koster så også 30-40 tusind kroner + moms.
(link fjernet)
(link fjernet)
feb 2006
Følger: 36 Følgere: 10 MC-er: 16 Emner: 9 Svar: 267
(link fjernet)
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.183
Den vil overhovedet ikke kunne benyttes som baneged, da køreegenskaber og bremser gør, at man vil være til fare for det øvrige felt.
Du kunne måske vente nogle år, og så kunne den bruges til at slutte feltet af i et classic race!
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 12 Svar: 42
Jeg er klar over hvad man gør for at få effekten lidt op, var mere om der var nogen der havde erfaring med at få sådan en boret op, eller kendte en side hvor man kunne få et kit til sådan en.
Har fået MC'en gratis, så derfor ahr jeg ikke fundet en større:-)
Har også noget andet sjovt derhjemme, regner med snart at smide det herind:-)
Tak for links og sådan:-)
Jeg ved godt jeg ikke er nogen erfaren tuner, men er klar over hvordan en motor virker, så behøver man faktisk ikke mere for at vide hvad man skal gøre;-)
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.183
Opboring? Tjae, du kan jo forsøge, at finde et par stempler til en TZ 750. Der får du så 375 cc ud af besværlighederne. I gamle dage smed man Lectron 34'er på når det skulle gå stærkt, men det kan godt være, at du skal lede efter nogle mikuni'er i samme størrelse i stedet.
Er du en dreven tig-svejser, og kan du læse en tegning, kan du selvfølgelig lave et sæt ekspansionspotter selv, men ellers vil jeg anbefale www.gibsonexhaust.co.uk der laver nogle gode produkter!
Mht cylindrene ville jeg nok smide dem, og en 10.000 kr seddel til ovennævnte Stan Stephens eller evt vor egen Finn Villadsen. For at undgå detonation, og brændte stempler, skal du nok sende topstykkerne samme vej for at på optimeret squishbandet!
mar 2006
Følger: 1 Følgere: 8 MC-er: 4 Svar: 54
2 takts tun