{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 takts tun
  • #1   29. sep 2008
    hvis du allerede søger merer go go , så skulle du have købe en RD 500

my 5 cent

mvh

• #2   29. sep 2008

ellers kan du finde noget til din rd 350 i dette forum

mvh

www.yamaha-rd.com

• #3   29. sep 2008 Hvis den skal på bane.. så brug du først pengene på affjedring og andre fælge/dæk ..

Der er massere af ideer ude på nettet, med inspiration til hvordan du får USD gaffel på den, og evt skiftet bagsvinger så du kan få noget fint bagdæmper på..

Der er langt til at den bliver god på en bane, hvis den står som standard nu.

• #4   29. sep 2008 jamen hvor meget går du efter?...rd350erne er jo totakternes superstjerne med de rigtige komponenter..
    de kan tunes til over 120-130 heste, men det koster så også 30-40 tusind kroner + moms.

(link fjernet)
    (link fjernet)

• #5   29. sep 2008 http://yamaha-rd.dk/

(link fjernet)

• #6   29. sep 2008 Hvis der virkelig er tale om en RD'er fra '75, taler vi om en luftkølet slæde med højest 39 hk fra standard, der er proppet i et stel, hvor sugerørene man får i en paraplydrink er af en væsentlig kraftigere kvalitet end de rør, der er blevet benyttet til stellet. En erfaren tuner ( og dette indbefatter ikke dig, sorry ) ville formentlig kunne prikke den op på 45-50 hk, før den springer i luften!
    Den vil overhovedet ikke kunne benyttes som baneged, da køreegenskaber og bremser gør, at man vil være til fare for det øvrige felt.
    Du kunne måske vente nogle år, og så kunne den bruges til at slutte feltet af i et classic race!

• #7   30. sep 2008 Jeg har en anden forgaffel og et sæt andre hjul med bedre bremser.
    Jeg er klar over hvad man gør for at få effekten lidt op, var mere om der var nogen der havde erfaring med at få sådan en boret op, eller kendte en side hvor man kunne få et kit til sådan en.
    Har fået MC'en gratis, så derfor ahr jeg ikke fundet en større:-)
    Har også noget andet sjovt derhjemme, regner med snart at smide det herind:-)
    Tak for links og sådan:-)
    Jeg ved godt jeg ikke er nogen erfaren tuner, men er klar over hvordan en motor virker, så behøver man faktisk ikke mere for at vide hvad man skal gøre;-)

• #8   30. sep 2008 Nu må du tænke på, at din mc er over 30 år gammel og som derfor er der langt imellem tunkit.
    Opboring? Tjae, du kan jo forsøge, at finde et par stempler til en TZ 750. Der får du så 375 cc ud af besværlighederne. I gamle dage smed man Lectron 34'er på når det skulle gå stærkt, men det kan godt være, at du skal lede efter nogle mikuni'er i samme størrelse i stedet.
    Er du en dreven tig-svejser, og kan du læse en tegning, kan du selvfølgelig lave et sæt ekspansionspotter selv, men ellers vil jeg anbefale www.gibsonexhaust.co.uk der laver nogle gode produkter!
    Mht cylindrene ville jeg nok smide dem, og en 10.000 kr seddel til ovennævnte Stan Stephens eller evt vor egen Finn Villadsen. For at undgå detonation, og brændte stempler, skal du nok sende topstykkerne samme vej for at på optimeret squishbandet!

• #10   9. okt 2008 kasper K, slapp aff, lyder godt nok som om du har styr på sagerne coool

Kommentér på:
2 takts tun

Annonce