{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.701 visninger | Oprettet:

Thomas S
Thomas S
Tilmeldt:
10. nov 2005
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Tuning af Hyosung {{forumTopicSubject}}

Hej!

Har lige fået en Comet og vil naturligvis give den et pift inden forårets komme.

Jeg er dog i tvivl om, hvad der egentlig skal til af tuning for at flest HK. Nogle siger, at det slet ikke kan betale sig at omdyse. Det skulle blot sluge ekstra benzin, og man kan nøjes med en ny potte. Andre siger, at den skal have hele molevitten, dvs. ny potte, omdysning og hævet luftfilter.

Hvad siger I


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tuning af Hyosung
  • #1   10. nov 2005 Sælg den og køb en sv1000 hvis du mangler heste, alt andet er for dyrt og du får ikke pengene igen.

    Peter


  • Thomas S
    Thomas S Tilmeldt:
    nov 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   10. nov 2005 Peter J, du må meget undskylde. Troede bare, det var et seriøst forum.

  • #3   10. nov 2005 Thomas jeg tror det er nødvendigt med en omdysning. Det er sikkert korrekt at en bruger mere benzin, men hvis du bare skifter udstødning risikerer du (eller får med garanti) huller i dine "kurver"


  • #5   10. nov 2005 de er jo lavet fra forbrikken saa de ikke forurener mere ind lovligt og naa du saa faar andet udstogning paa og filter ja saa vil den have godt af at blive dyst ind det er sikkert,

  • Thomas S
    Thomas S Tilmeldt:
    nov 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   10. nov 2005 Tak skal du have, René.

    Hvis jeg kan få en 5-10 flere hk og en federe motorlyd, så er det nok også fint for mig.

    Det, jeg mente, med Peters indlæg var, at jeg selvfølgelig ikke vil tune min mc for at tjene penge på den. Og anbefale mig at købe en sv1000 er helt ude i hampen. Jeg har købt Hyosungen til 65.500 fra ny, og en sv1000 koster min. 100.000. Og hvem siger, jeg synes, sv1000 ser lige så fed ud?


  • #9   10. nov 2005 bikes-and-parts.dk har en sportspakke til din model. Den består af et alustyr, bremseslanger i valgfri farve, oval titanium udstødning (thunder-competetion) samt modifisering af luftfilterkassen og inddysning.
    Prisen er 7.000,-
    Hvor meget ekstra det giver ved jeg ikke, men lidt har også sin ret.

    /
    Jesper


  • #10   10. nov 2005 Thomas,,, Ny potte og op til 10 hk mere ??

    Glem det, det er "kun" en 650 og så meget kan du ikke vride ud af den ved blot at forbedre åndedrættet..

    Ved godt at ting koster penge, men lidt seriøst, så gør som Peter foreslår, sælg den og køb en sv1000'er

    Mvh
    Bo


  • #11   10. nov 2005 Helt spild af penge kan Peter vel ikke mene det, for han har jo selv tunet sin egen MC...

    /
    Jesper


  • Thomas S
    Thomas S Tilmeldt:
    nov 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #12   10. nov 2005 Jeg kan nu henvise til én på Hyosung-siden her på Motorcykelgalleriet, der påstår, at han har vredet 9 heste ud af sin Comet. Det var naturligvis ved et helt tun-kit, ikke blot ved en potte. Og lad os lige slå fast: Jeg har på intet tidspunkt påstået, at jeg kunne få 10 heste ud af det blot ved at sætte en ny potte på.

    Udgangspunktet for diskussionen var, om det overhovedet gav nogen heste, hvis jeg dysede mc'en om, eller om jeg skulle nøjes med en potte og dermed blot nøjes med ekstra lyd, ikke heste. Dertil er der nogen, der har kommet med gode råd, og de skal have tak.


  • #13   11. nov 2005 (link fjernet)

    Her kan du nok få flere oplysninger.

    /
    Jesper


  • Thomas S
    Thomas S Tilmeldt:
    nov 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #14   11. nov 2005 Fed side!

  • #15   28. nov 2005 Den pakke som jeg kører med gav betydeligt mere bundtræk og er pengene værd.

    Om den gav noget på toppen ved jeg desværre ikke da at den blev monteret ved 1000km eftersyn.
    Og ikke havde fået høvl inden da.


  • #16   2. maj 2007 Hvis du montere en spotspotte må du også på rullefelt,for om dysse.Jeg fik potten,jet-set-kit samt andet luftfilter.Grundet cokvoten er det ikke muligt at ungå rulle-feltet.Iøvrigt er jeg meget glad for min koreaner,fed lyd grt1.Sv-1000 var dog også mit valg hvis ikke min lille kærste også skulle havde en chance for at nå styret.Dog er grt1 eren meget flottere.

Kommentér på:
Tuning af Hyosung

Annonce