{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  K&N Clamp-on filter!
  • #1   14. aug 2008 Ja det skal den især når du kører med den lydpotte

  • #2   14. aug 2008 Jep.. fik den også omdyset da jeg fik udstødningen på..

  • #3   14. aug 2008 lad vær med clamp on ! svært at dyse ind dårligt træk i mellemområdet
    sidevindsfølsom ! varme fra blok og turbolens i indsugningsluft

    enste posetive er høj efekt i toppen som du kan bruge i dragracing.

    jeg har prøvet det på min gpx ! efter 2 inddysninger på rullefelt med dårligt resultat satte jeg original luftfilterkasse på igen det kører langt bedre.

    hvis du vil have mere hk skal du have stører stempler Je-piston eller wiseco og racerknaster med forstærkede fjedre.
    dette er de eneste der dur.

    hilsen Kenneth.


  • #4   14. aug 2008 Jeg ville kun montere KN for lydens skyld og ikke hk.

    Tror Kenneth H har fat i noget rigtigt.


  • #5   14. aug 2008 Den skal 100 ha nye dyser i..min Suz gik fra str. 105 op på 125.
    Men som de skriver, lad väre....det lyder fedt og ser fedt ud, men den bliver satans fölsom at köre på. Jeg havde ikke plads til luftfilterkassen, så derfor kom de på. ? de lyder for fedt, men larmer af H til på de 38mm Karb's der sidder på.

    Hyg
    Bo


  • #6   14. aug 2008 kenneth h. når du sætter clamp on filter på fjerner du de tragte der nomalt sider i luftfilterkassen. derved opstår der turbolens i indugningsluften som du også skriver. når der opstår turbolens i indluften mister man eftekt i hele området også i toppen.

  • #7   20. aug 2008 K&N clamp on filtrer har indbygget trakte netop for at fjerne den omdiskuterede turbulens... Jeg kører med K&N clamp on på min FZR og gjorde det også på min gamle. Jeg fik dem efter længere tids forsøg, til at køre rigtigt godt. Det vil dog altid være lidt træktroblemer ved meget lave omdrejninger, men ikke noget der er så slemt at det går mig på, vil jeg indrømme. Problemet er ikke turbulens, men det vacuum spjæld som sidder på CV karburatorer...
    Hvis alt skal virker helt perfekt med clamp on filtrer, så er fladspjældskarburatorer vejen frem (Har lige fået mine 39mm ind ad døren. YES hehe)


  • #8   20. aug 2008 dem har jeg ikke set. men man lære noget nyt hver dag...

  • #9   20. aug 2008 Kan du ikke bare få et K&N filter som passer i din filterkasse.? Men du skal nok lidt op i dyse størrelse. Et K&N filter giver en del mere luft - jeg skulle have helt nyt map ved bare at skifte filter. Og jeg havde et åben filter på - så stor forskel var der på de to filtere.
    Det gav 2 HK mere på topppen og 2 NM og jeg mener 4 HK mere i roll on. De fik en del mere luft...... Så lidt fik jeg da ud af at skifte.


Kommentér på:
K&N Clamp-on filter!

Annonce