{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

kawa zx250R {{forumTopicSubject}}

Er der nogen som kender en hjemmeside med nogen nye lydpotter til sådan en maskine for går meget og kigger på den som starter cykel, men synes bare den lyder for tam og at std potten er meget grim.
Evt om der er lovkrav for om man selv må lave en ny dæmer og sætte på så den får en bedre lyd og et flottere design.?
På forhånd tak.
smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kawa zx250R
  • #1   12. aug 2008 Prøver bare lige og høre Torben ved mc master for det er nemlig os der jeg har tænkt mig og købe den da det er tæt på hvor jeg bor, men ved i om man må lave ens egen dæmper også stadig køre med den lovligt?

• #2   12. aug 2008 Synes ikke du skal bikse med at lave din egen - du risikere bare effekttab hvis
    det ikke laves ordenligt.

• #3   12. aug 2008 Jamen er det lovligt og lave sin egen for må alligevel ikk køre mere end 34 HK.
    Eller er det lige meget om man tuner motoren lidt så den når over 34 hk?

• #4   12. aug 2008 Nu er der jo en lov der siger, at der ikke må være over 34 hk på lille kørekort, så hvis du er i den kategori, siger det vel næsten sig selv!
    Mht den hjemmeflikkede potte, er der i princippet ikke andet end eventuelle støjkrav der kan blokere for den! Og så selvfølgelig det, at man skal kunne holde ud til at se på den selv! Der er meget langt mellem de pænt udførte hjemmelavede udstødninger! Og i særdeleshed langt i mellem de hjemmelavede potter der giver en effektøgning!

• #6   12. aug 2008 Du kan også prøve at kigge på "Two Brothers Racing", der koster en slip-on potte fra 400 til 500$, alt efter om det skal være alu-titan- eller kulfiber potte!
    De kan købes gennem www.motopro.com .

Kommentér på:
kawa zx250R

Annonce