864 visninger
|
Oprettet:
udstødning? {{forumTopicSubject}}
Jeg er den glade ejer af min første mc. Jeg har ikke så meget erfaring endnu, så spørger måske dumt!?
Jeg har en suzuki 600 f fra 92, den har original udstødning, men de siger jo ikke helt så godt. Så spørgsmålet er om men evt kan skærer de andre potter af og sætte nogle andre på (der er 2 på den) eller skal man skifte det hele og købe en 4-2-1 udstødning.
Kan i anbefalde et internetsted hvor der forhandles det? og hvilket mærke vil i anbefalde?
mvh Jesper
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Kan lade sig gøre .... men er i min bog dødfødt.... hvis den skal tilbage til orig fx. ifb. med syn ell. salg.
Skift til 4/1 4/2/1 .....
Der er 1 million steder på nettet søg evt. her i forum...
Og 1 million mærker...
Men hurtig bud... Ebay (Sandys bike spares), Louis, Carpimoto
Det er en Suzuki så skal der Yoshimura på .-)
Ska det være billigt har jeg en komplet udst af ukendt herkomst og mærke hvor carbonpotten er smadret (svejst på)
Sys har siddet på en Bandit600 mén det er jo samme motor så det burde være til at fitte....
Mit gæt er at det en komplet racerudst fra en Gsxr750 et eller andet, mærke måske Yoshi .-) der er ihvertfald "balancerør" mellem forrør.
maj 2005
Husk at dysse om hvis den kommer til at gå magert.
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 67 Svar: 198
Men som sagt er jeg ny i branchen, så tør ikke rode mig ud i en potte jeg ikke er helt sikker på der passer, ku godt tænke mig en jeg er sikker og lige til at montere. men tak for tilbudet alligevel:-)
maj 2005
udstødning?