{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha dt 175
  • #1   18. nov Er det fordi du vil tune en DT175'er?

Ved ikke om der findes underlagt til dem, jeg har aldrig set det, så vil næsten tro at du selv skal lave en.

• #2   19. nov Behold den der sidder på den og arbejd lidt på cylinderen først.
    Port tider betyder alt på en 2 takter.

• #3   20. nov Det findes. https://bikemotorcortez.com/lengueta-torque-valvula-yamaha-dtk125-dtk175-10v-13610-01-keyman-2

Google evt "how to google" og så google lidt rundt så ska du nok finde præcis det du søger.
    Jeg google "yamaha dt175 escape" fordi jeg tænkte chancen er størst på spansk fransk eller italiensk. Men de forhandles sikkert også i andre lande det er bare en sjældenhed så der skal vendes nogen sten for at finde dem.

• #4   20. nov #3

Lær lige at tale pænt.

Ikke alle er lige skarpe til at læse, skrive eller måske bruge Google på bedste måde, det er der ingen skam i.

Men fedt at du fandt resultater til TS.

• #5   20. nov ':D det var slet ikke skarpt ment. Jeg fik selv foreslået at google hvordan man googler ting engang, og har siden da kunne finde ud af næsten alt.
    Der er nogen gyldne teknikker med at bruge " og - og så videre. Og hvordan man phraser spørgsmål for at få det ønskede resultat.

Jeg antager der findes 10 forskellige udstødninger med forskellige egenskaber, og formentlig mindst 10 forskellige forhandlere med 10 forskellige priser, så det jeg selv ville gøre var at lave en pose popcorn og en skål snacks og sætte mig med noget internet og noget at drikke en aften og så finde ud af at få truffet en bedre beslutning end nogen af os ku foreslå uden at kende til budget behov planer el. Lign.
    Håber det lykkes. Elsker ideen om projektet. Selvom jeg må indrømme det virker lidt skudt over målet. Men nok om hva jeg synes. Fakta er det ku være fed

• #6   20. nov #5

Ahh okay så misforstod jeg det, det er min fejl.

Man kan helt sikkert optimere sine Google færdigheder, så det var et kanon råd du kom med.

Jeg synes dog at din kommentar omkring "projektet" er lidt spøjs, medmindre du sidder med en viden som vi andre ikke har.
    Jeg ser nemlig ingen steder TS snakke om noget projekt, men udelukkende spørge ind til en udstødning, men selvfølgelig håber jeg da også det er et fedt projekt!!, der står bare intet om det hehe.

Kommentér på:
Yamaha dt 175

Annonce