CBR 1000F lugter meget sf benzin og går random ud {{forumTopicSubject}}
Jeg har en udfordring med min Honda CBR 1000F sc24. Nogle gange går den helt random ud, nogle gange nogle minutter efter jeg har startet den, andre gange mens jeg køre på motorvej. Det er som om den drukner og kan slet ikke holdes i live. Den skal så stå slukket i ca 10 min før den vil starte igen. Ud over det lugter den også en del af benzin ud af udstødningen. Jeg kan bare ikke finde ud af hvad der er galt.
Det kan nogle gange hjælpe at jeg giver den noget choker så den ikke går ud mens jeg køre.
Der er fornyeligt renset og stillet karburator samt skiftet tændrør og lidt filter. Dog gjorder den det også før det bliv lavet.
Hvad i alverden kan det være? ??
På forhånd tak for jeres hjælp ??
maj 2011
Følger: 3 Følgere: 20 Emner: 6 Svar: 172
jul 2020
Følger: 4 Følgere: 18 Emner: 8 Svar: 424
Stinker det af benzin kunne man da mistænke karburatorerne ikke var i orden, evt svømmernåle der ikke lukker til og skulle være skiftet ved rensningen.... Oven over skriver en om revner i gummimanchetter, men det er falsk luft og den vil køre ad H til... Det tror jeg mindre på, men læg lige til at jeg IKKE er ekspert, kun en almindelig hjemme skruer... Andre ved sikkert mere end jeg
feb 2022
Følger: 16 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 9
jul 2020
At selve svømmerne er utætte og derfor ikke kan svømme som de skal, men det er rent gæt. Jeg står ikke og kigger på det, det gør du
jul 2020
feb 2022
Følger: 16 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 9
jul 2020
lavede det først kommende vinter i 20/21
Det der sad i var noget gammelt beskidt lort, den kørte da fint men efter indgrebet startede den og stod i tomgang ,bare man kiggede på knappen.
Har lige gjort dem rene igen efter sæson 21,22 og 23. 16000km men der var ik meget og komme efter, det var bare rettidig omhu
CBR 1000F lugter meget sf benzin og går random ud