615 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Ændring af udstødning, hvad gør jeg??? Ændring af udstødning, hvad gør jeg???

Har gammel Honda vf 750f fra 83 hvor jeg påtænker at lave lidt ved udstødningen. Kan man sådan uden videre sætte to andre potter på end de original? Har hørt man skulle kunne blænde den ene side af på mellempotten og sætte en større afgang på i den anden side? Nogle foreslag til hvad jeg kan gøre uden det koster kassen? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ændring af udstødning, hvad gør jeg???
  • #1   30. apr 2008 Find en 4i1 i den blå avis, det er nemmest smiley

Kim.

• #2   30. apr 2008 Hej Lasse.

Vil også nok sige at noget der er beregnet til din motorcykel er nemmest at have med at gøre mht montering osv.... Men hvis der ikke rigtigt er noget at finde til din model, kan det også lade sig gøre at tilpasse et sæt potter.. Se evt hvad Kim har gjort med hans cbx:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=18074

mvh Allan

• #3   1. maj 2008 Ja det er jo lige det med at finde noget til min model. Det er faktisk ret svært har jeg fundet ud af. smiley Har prøver dba.dk gul og gratis og her... Ikke så meget at finde. Jeg tror nu nok jeg skal finde ud af noget med tilpasning ved montering, det er bare lige om man kan finde en løsning der ikke giver det store effekttab og giver noget mere lyd smiley

• #4   1. maj 2008 Det er ikke noget problem at finde noget der giver bedre lyd. I Kims tilfælde gav det også en lidt kvikkere motorgang...

Jeg har et sæt potter til salg der kunne tilpasses din model hvis det har interesse... Du kan da prøve at skrive til mig på allanr@esenet.dk så kan jeg sende lidt billeder.

Kommentér på:
Ændring af udstødning, hvad gør jeg???

Annonce