{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.766 visninger | Oprettet:

A1 kørkort er for langsomt {{forumTopicSubject}}

hey, er lige fyldt 18 for 1 måneds tid siden og er halvvejs med mit mc kort.
skulle høre om hvad man havde af muligheder på a1 motorcykel som kører hurtigere end en tunet scooter. kommer fra 250cc crosser og 15kw elcykler så en 125cc mc er bare for trist.

nogen der har erfaring med at få en A1 mc op på omkring 140-150kmt og nogenlunde optræk op til 100. må gerne være ulovligt og kan også godt investere en sjat penge i det.

overvejer også bare at købe en stor mc og sige fuck det men ville helst køre noget hvor kørekortet i det mindste passer.

dumme kommentarer om at man skal holde loven frabedes


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  A1 kørkort er for langsomt
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #1   25. jan 2021 Der er ingen lovmæssig forskel på at tune en 15hk cykel og at køre på en du ikke har kørekort kategori til, så man vil da hellere have noget der ikke imploderer hver tredje køretur, fordi det er tunet og ved at skrige sig ihjel.

    Bremser og affjedring er derfor også gearet til det du laver, så hvis vi ser bort fra at det er ulovligt, vil det give mest mening. smiley

    Ansvarsforsikringen dækker, og kan ikke kræve erstatning af dig, bare fordi du kører på en for stor MC.
    Den diskussion har været oppe 1000 gange, så se bort fra dem der vil komme med en masse skræmme eksempler..

    Jeg ved godt at det forventes af mig at jeg siger til dig at du ikke må, og derfor bare skal væbne dig med tålmodighed til du kan få A2, men loven er lavet med laveste fællesnævner for øje, og vil derfor være overbeskyttende i visse tilfælde. Don't care...

    Hvad du gør, er naturligvis op til dig selv. smiley


  • #2   25. jan 2021 Jamen, jeg har da et SUPER godt forslag: Spar pengene til kørekortet og betal bøder istedet......
    (Du er alligevel udenfor pædagoisk rækkevide smiley , hvorfor unge skal starte med max 125 cc/15 HK


  • #3   25. jan 2021 Du kan vælge at følge reglerne, eller lade være...

    Dengang A1 kortet blev indført syntes jeg det var noget værre pjat...

    Nu gir det pludselig mening..:-/


  • #4   25. jan 2021 Ja som de andre siger, det er jo op til en selv hvad man gør så skal ikke komme med den store moralske tale.
    Eneste er, at kører du en af mine unger ned, fordi du lige skal spille smart ned ved den lokale iskiosk. Så skal du ikke bekymre dig om du får dit A2, for det gør du ikke.
    Tag og lær din A1 maskine og kende, og få dig nogen færdigheder ude i trafikken. Det vil du sætte pris på i det lange løb.


  • #5   25. jan 2021 En aprilia rs125? (De ældre totaktere self..) så er du da i det mindste stadig på 125ccm

  • #6   25. jan 2021 har bil og har kørt på 250cc i et par år så tænker ikke problemet er at kontrollere den...
    Jeg vil netop sige at A1 er farligere end A2 hvis man køre meget på motorvej hvilket er grunden til at 125cc ikke må køre på motorvej i nogen lande.

    Prøver egentlig bare at køre på vejen nogenlunde efter fartgrænserne i stedet for en crosser som køres på stier og i skove.

    der er jo en grund til at danmark er et af de få lande hvor man skal være så gammel for at måtte få en ordentlig motorcykel de regler er jo ikke lavet af fornuft men af en regering der gang på gang viser hvorfor folk uden personlig erfarring på området ikke skal lave loven


  • #7   25. jan 2021 tak allan og sajmon..... for fornuftige svar


  • #9   25. jan 2021 #6 "Prøver egentlig bare at køre på vejen nogenlunde efter fartgrænserne i stedet for en crosser som køres på stier og i skove." Jeg håber da meget, at de stier og skove er private områder hvor du har fået lov til at køre. Men jeg tvivler godt nok stærkt ud fra hvad du ellers skriver! Det eneste du skriver der giver bare lidt mening, er at du godt ved at det er ulovligt at "pille" ved en 125ccm så den får flere hk/kører hurtigere, så hvad er det ellers du vil have svar på? Som andre skriver, gør hvad du vil, men husk at få lov af din mor smiley

  • #10   25. jan 2021 Jeg synes også a1 er tåbelig begrænset. Jeg havde købt mig en 300 eller der omkring mc og kørt på den, det kunne unge mennesker finde ud af for ti år siden, så kan de nok også nu. Og så længe du kører ordentligt, så bliver du ikke stoppet smiley

  • #11   25. jan 2021 Jeg læste de to første stereotype hadefulde svar, og så droppede jeg det.

    Mødte en 19årig tøs sidste år der kørte på en yamaha r 125.

    Hun tog til knutstorp med sin kæreste og kørte som den gennemsnitlige 16årige dreng ville gøre på en 125er, dog med bedre træning.

    Hendes kæreste var 20 og havde kørt zx10 i et år.
    Ham var blevet stoppet en del gange, og fået nogen bøder for lidt af hvert.
    Men kun 1 gang fik han den ellers obligstoriske afgift på ca 2500kr.

    Han måtte selvfølgelig også kun køre en 125cc

    Men 125cc er bare for lidt til de fleste 18årige.

    Jeg havde bare købt passende mc til de aktuelle behov

    Du kan lige så godt tage det fulde ansvar for dine valg fra starten af.

    Det er vel det vigtigste i sidste ende.
    At du ved hvad du laver


  • #12   25. jan 2021 Hvis du ska ha en bare lidt hurtig maskine du "må køre" (på pairet)
    Så er det en 125 totakter.
    I stil med den her.
    https://www.dba.dk/aprilia-rs-125-ccm-44000/id-115440401/
    Evt motard eller enduro.
    Motard/enduro 125cc er bare vanvittig sjældne i dk.
    Guess why
    Reglerne er ikke just lempelige for den kørerøjsklasse i dk


  • #13   26. jan 2021 kunne godt overveje den aprillia ser vildt lækker ud.
    til tom med nazibilledet som vel beskriver personen ret godt. Jeg ville egentlig bare have et køretøj hvor man ikke bliver tvunget til at køre 100 gennem byen hver gang man møder svinene smiley tager gerne et ræs på crossbanen til jer der mener jeg ikke kan kontrollere mere end 125 smiley


  • #14   26. jan 2021 “ tager gerne et ræs på crossbanen til jer der mener jeg ikke kan kontrollere mere end 125” ... de forreste pandelapper er ikke vokset sammen endnu haha, på en cross bane er du forsikret det er du ikke ude på gaden hvis du køre på mere end 15 hk, det er jo det strafbare og ikke omgangstider det handler om her

  • #15   26. jan 2021 Kære søde lille rare - Joakim!
    Du er lige så velkommen i den vidunderlige mc verden, som alle andre, MEN lige netop sådan et statement, som du her udbasunerer til offentligt skue, er med til at sætte vores fantastiske hobby/ interesse i et dårligt lys.
    Mc verden har brug for lidt "ro", og jo flere, der ligesom dig, opfordrer til ulovligheder, jo mere negativ fokus kommer der på mc folket.
    Der er gældende love og regler i et demokrati, som også indbefatter dig, i og med jeg går ud fra, at du er dansk statsborger..
    Kan man ikke acceptere det, må man finde et andet sted at udfolde sine lyster.
    De par år som " learner" går hurtigt, og du er helt klart med i miljøet, om din mc er på 125 eller 1800 ccm.
    TÆNK DIG OM, om ikke andet, så for vores andres skyld, så får alle en god og sikker sæson.
    Dette er ikke et personligt angreb, men gælder alle på din alder, der tænker som dig..
    Håber du finder en lækker mc, og mødes med os andre under hyggelige former.
    Vi ses on the road....


  • #17   26. jan 2021 Jeg forstår sku godt at man er træt af A1,A2, A reglerne.. Det er helt hen i vejret. Jeg er sikker på alle i tråden her ville have samme overvejelse som du sidder med nu hvis de var 18 igen (Ja inklusiv nazisten tom) og ville ud på motorcykel.

    Jeg ville få prøvet sådan en yamaha r125 og se om det ikke var noget man kunne leve med i de 2 år indtil du så kan få A2.

    Da jeg tog MC kørekort var jeg lige ved at ryge under de "nye" regler, men nåede lige en køreprøve få uger inden det trådte i kraft.

    Så jeg kørte rundt på en ZX6R droslet til 34 hk i godt 4 år indtil jeg kunne få A... Havde jeg fået A1 havde jeg sku nok kørt rundt på cyklen alligevel


  • #18   26. jan 2021 Jeg har intet imod at folk er dumme, men hvorfor skal de kalde mig for nazist???

  • #19   26. jan 2021 De misforstår dit profilbillede, Tom.
    Trådstarter skal lige være opmærksom på, at der er skrappere regler for klip og for at miste kortet for nye, unge trafikanter. Så han risikerer at miste kort til både bil og mc samtidig, hvis han kører for "friskt".


  • #20   26. jan 2021 #19 Jamen hvis de ikke forstår det, hvordan skal man så forvente at de fatter noget i f.eks. trafikken? smiley

  • #21   26. jan 2021 #20 at være en god trafikant handler jo også meget om at tolke trafikken - ofte på et splitsekund uden nærmere eftertanke, og dit billede kan sagtens tolkes derhen, at du synes at nazisme er bedre end eu-fællesskab/formynderi.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #22   26. jan 2021 Nej Toms billede kan umuligt tolkes på andre måder end at EU formynderiet, er et cover for nazisme.

    Jeg er da enig med ham.


  • #23   26. jan 2021 #21 og 22 - Så må jeg vel hellere forklare hvad jeg ser smiley Nazi Tyskland ville samle Europa til noget der skulle hedde Neuropa! Det gik som bekendt (heldigvis) ikke så godt men det at tyskerne ikke kunne klare militært, har vi nu selv gjort helt frivilligt. Og jeg behøver vel ikke nævne at jeg er modstander af EU og alle dens gerninger og væsner???

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #24   26. jan 2021 Så var det ikke så langt fra alligevel. smiley

    Enig.


  • #25   26. jan 2021 forstår udemærket profilbilledet men vi andre må vel også lave lidt sjov, og ja.... fuck EU
    jeg er stadig i tvivl om hvor valget ender men kunne nok godt overveje en ældre aprillia 125 2takter så noget godt kom der ud af tråden.

    Tom: kender godt holdningen til at unge mennesker er dårlige i trafikken men har kørt i trafikken flere timer dagligt på cykelstien de sidste 3 år og kører nu dagligt i bil og 45 knallert så tænker jeg er markant mere erfarren end de fleste 18 årige


  • #26   26. jan 2021 #25 Du aner intet om min holdning til unge mennesker i trafikken, eller mine meninger generelt! Du følte dig bare angrebet og svinede mig til! Men det er flot at du lige når at tale dine jævnaldrenes evner ned i forhold til dine egne "markant" bedre. Held og lykke med det hele smiley

  • #29   27. jan 2021 Joakim B.: Du er jo tilsyneladende klogere end alle erfarene med kørekort:
    Kan du ikke forklare, hvordan TRAFIKMÆSSIG ERFARING opnåes ved færdsel på cykelsti og hvor færdselsloven ikke er gældende?
    Du har været 18 år i én md. og allerede markant mere erfaren end andre 18 årige???
    Hvorfor tror du, at nye med kørekort har kortet på prøve de første år; kunne det tænkes, at det altsammen bygger på undersøgelser (incl. A1 kørekort), som siger at unge har omkr. 7 gange større risiko for ulykker...
    UNDSKYLD, men nu jeg er igang, hvad siger du til påstanden fra Vlado & co, at hjernen (sandsynlivis bl.a. pga. livserfaringer) først er fuldt udviklet først i tyverne........


  • #30   27. jan 2021 Man kan jo bare kigge statistikker og ulykker.
    Så har man svaret på alt det med A1 og alt det andet.
    Der kommer altid regler og lov når ting går over gevind.. Sådan har det altid været herhjemme..... Nu snakker man jo for tiden meget om vanvidsbillister og de findes også i større antal efterhånden.... Det snurrer bare ??


  • #31   27. jan 2021 Han spørger ikke fordi han vil overveje svaret.
    Du får ikke fred af at fodre trolde.

    Mht sikkerhed må du ikke føle dig for sikker på en 125

    Du kan udvikle lige så usunde trafik vaner på den.

    Især hvis du har en kørelærer der er ligeså banal som visse herinde, og derfor ikke kan hjælpe dig med at uvikle det skillset du skal bruge for at have succes med det du vil.

    Jeg ville ha anbefalet at se lidt dan dan the fireman. Og advare mod at blive den stereotype moto madness trafikant der kører som om ansvaret for at undgå uheld ikke er helt og aldeles dit, hvis du vil dig selv det bedste.
    det kan måske være en del af en god start.
    Han er nok en anelse... tør? Jeg kan bedre lide at fokusen ligger på guleroden.
    Men det lå lige i min recommended så here you go
    https://youtu.be/OYPQsNCyE48

    Der er mere lærerige instruktører online, men dandans kommentar på tingene lå bare lige til højrebenet at dele


  • #32   28. jan 2021 OBS.
    I det nye Turing nyt er der en Gagiva Mito til salg.


  • #33   28. jan 2021 Knud "Kan du ikke forklare, hvordan TRAFIKMÆSSIG ERFARING opnåes ved færdsel på cykelsti, og hvor færdselsloven ikke er gældende? "
    siger ikke cykelstien gør mig god i trafikken men tænker 3 år på tunet knallerter nogen med gear.med mere giver mig en ret god kontrol over et motorkøretøj
    og hvis færdselsloven ikke er gældene vil jeg gerne have penge tilbage fra mine bøder
    har haft bil i et halvt år som jeg har brugt næsten dagligt... ups må man heller ikke det.

    nu har jeg også lige fået at vide at nazi-mette forlænger lockdown så jeg nok først for mit kørekort midt til sen sommer så tror bare jeg finder en brugt 600cc og en flip up plade indtil da


  • #34   28. jan 2021 Fordi man har kørt rundt på en knallert , lovlig eller ej, bliver man sgu ikke en bedre motorcyklist. Måske snarere tværtimod, for man risikerer at tage de dårlige vaner fra knallertkørslen med. I "gamle dage" før A1 osv blev indført, havde vel næsten alle, der fik mc-kort, knallerterfaring i forvejen og ulykkestallene gjorde nok, at de forskellige mc-kort kategorier blev indført.

  • #35   28. jan 2021 jeg må skuffe hvis man antager at aldersgrænserne der blev fastsat ifm indførelsen af de nye kørekortkategorier, blev sat som de gjorde på baggrund af ulykkestallene.

    Ikke bare er de fleste tilskadekomne på motorcykel mellem 40 og 65.
    Mange af dem der aldrig gad køre andet end "rigtig" motorcykel.

    I perioden 2013-2017 var over 70% af uheldene på knallert med en fører over 18år.
    Alligevel snakker socialisterne om at vende tilbage til 1979 reglerne hvor man skulle være 16 år for at kunne køre på en 30 knallert med kørekort.

    Det gør de på grund af en stigning i antallet af 15årige der kommer galt af sted på knallert.

    Uagtet at det slet ikke fortæller dem noget om hvorfor folk kører galt.

    Rådet for sikker trafik har vist 7x så høj risiko for at køre galt på en 30knallert ift på en 45 knallert.

    Har de derfor rykket de unge over på 45 knallerter?
    Nej.
    Ikke tale om!


    antallet af cc er ikke altafgørende for om man lærer noget eller ej.

    Det er længe siden jeg undrede mig hvorfor motorcyklisme i danmark er så problembefængt.
    Det giver ikke mening.
    Men det hænger sammen

    Du bliver ingenlunde en bedre motorcyklist af at køre den motorcykel til venstre i billedet.
    For den motorcykel er ikke en motorcykel.
    Flot


    profilbillede
  • #37   28. jan 2021 kan ikke se hvordan en knallert ikke giver erfarring til at køre på mc når den eneste foskel på de 2 er prisen på forsikring og størrelsen på kubik. eksempelvis min regal raptor 30 knallert smed jeg en original 125motor på da samme knallert kunne købes som mc med samme bremser, stel og alt kun en anden motor.
    Jeg er da heller ikke fan af at køre 80 på en cykelsti men når man ikke lovligt kan gøre
    andet så var det jo valget.

    nu har jeg købt en gilera runner som er en 45 knallert som bare har fået fjernet begrænsningen da jeg var ved at komme i flere ullykker da den var lovlig fordi BILLISTER ja +30år VOKSNE gloede på deres telefon og ikke forventede en der kørte 45 i en 60 zone LOVLIGT.

    så kan ikke se hvorfor knallerter ikke giver mc erfarring når de kan fåes både med gear og til på vejen


  • #38   28. jan 2021 Jeg vil lige sige, at jeg ikke forsvarer reglerne om A1, A2 og A mc-kort. Jeg tog kortet mange år før de blev indført, og jeg kørte også knallert før der blev indført knallertkørekort (ligeledes lærte jeg også at køre cykel før der blev indført trafikundervisning i folkeskolen). Men en knallert er jo en cykel med hjælpemotor, også selvom den er tunet og kan køre mere end 30-40 km/t. Man kan stort set køre med hovedet under armen på cykelstierne og i højre side af vejen, hvor der ikke er cykelsti. Når det drejer sig om motorcykler, er det et helt andet "ball game". Du er ude på vejen på lige fod med al den anden trafik, biler, busser, lastvogne og har et omfattende sæt af færdselsregler at navigere efter og endnu mere betydende en masse, ofte komplicerede situationer, at forholde dig til. Selvom en 125cc har begrænset effekt kan den alligevel følge med i trafikken både i by, på landevej og på motorvej (nok til en vis grænse på motorvej). Der er selvfølgelig den lille fordel ved at have knallertrutine, at man har føling med et køretøj med gashåndtag og bremser og kobling, men man ligger ikke ude blandt bilerne og skal tænke på afstand, hastighed, vognbaneskift, overhalinger, køer, andre "konkurrerende" trafikanter osv, osv.

  • #39   28. jan 2021 En knallert er ikke en cykel med hjælpemotor. De dage er ovre for mere end 30 år siden.
    knallert er motorcykel med slagvolume på ikke mere end 50cc og med en konstruktivt bestemt topfart.
    De har stadig ikke fjernet den klausul om at den heller ikke må have passagersæde, passagerhåndtag/rem, eller passager fodstøtter, men det tages ikke seriøst.
    99% af knallerterne idag er indrettet til at befordre passager.

    Desuden ligger man da tit ude mellem biler og busser, svingbaner, overhale højresvingende venstre om, ubetinget vigepligt, fodgængere springer frem fra mellem parkerede biler, der er 40 kmt hastighedsgrænse mange steder.
    80%+ kører alligevel tunet og følger næsten trafikkens tempo.

    En knallert kører der har 1 års erfaring fra københavn vil jeg vove at påstå er en langt mere erfaren opmærksom og forsigtig trafikant
    end en eller anden nisse der har kørt på landeveje i tøffe tempo i 35 år og nærmest aldrig oplevet rigtig trafik intensitet.

    en 45 knallerter må kunne køre 59,9
    og de fleste afdrosler demn så de kører nærmere 80 kmt.

    Dvs du kan sagtens følge trafikken på landeveje, hovedveje rundt om byerne med flere spor og tæt trafik.

    Du må køre 80 kmt på en cykel langs landevejen på cykelstien.
    Du må blæse ned af vesterbrogade med op til 50 km/t på din cykel, zig zagge mellem børn og gamle damer på elcykler der ikke ser sig for, fodgængere der krydser cykelstien.
    Parkerede biler der åbner dørene.
    Grønne højresvingspile, busbaner, ubetinge vigepligt, højre vigepligt.

    En lovlig 45 knallert må kunne køre 59,9 kmt
    Det er 65-70 kmt på speedometeret.
    Den kan ikke bare følge med trafikken. Den render fra alt andet i byerne.
    Du kan knap følge med på en supermotard hvis scooteren er afdroslet, især en maskine som runner der også fås som 180cc vxr...

    Et helt andet ball game min bare smiley

    Jeg tager mig normalt ikke af al den talen ned om knallerter og gøren dem til ikke-motor cykler.
    Jeg nægter bare at lefle for sandheden og tage hensyn til folks følelser når det handler om det her, de fleste vælger nok derfor at blive i troen på de autoritære personaer som lefler for en mens de strammer grebet om klodserne på jer.

    Der er sågar nogen der mener man lærer MERE af at køre "ikke motorcykel" end man gør af at køre "rigtig" motorcykel


    profilbillede
  • #40   28. jan 2021 Joakoim B: Tillader mig at bruge Claus P.´s på første spørgsmål:
    Når det drejer sig om motorcykler, er det et helt andet "ball game". Du er ude på vejen på lige fod med al den anden trafik, biler, busser, lastvogne og har et omfattende sæt af færdselsregler at navigere efter og endnu mere betydende en masse, ofte komplicerede situationer, at forholde dig til. Selvom en 125cc har begrænset effekt kan den alligevel følge med i trafikken både i by, på landevej og på motorvej (nok til en vis grænse på motorvej). Der er selvfølgelig den lille fordel ved at have knallertrutine, at man har føling med et køretøj med gashåndtag og bremser og kobling, men man ligger ikke ude blandt bilerne og skal tænke på afstand, hastighed, vognbaneskift, overhalinger, køer, andre "konkurrerende" trafikanter osv, osv.
    2. Naturligvis gælder færdselsloven på cykelsti, det var den nævnte kørsel UDENFOR færdselslovens område jeg henviste til.
    3. Ingen besvarelse med henvisning til dine tvetydede oplysninger (Fx. oplyser du, at du er blevet 18 for én måned siden, men på din profil oplyser du 19 år, så kør du endelig bil og hvad du ellers har lyst til...........


  • #41   28. jan 2021 hvem siger han kører knallert på en øde mark i sønderjylland som der hvor du bor.

    Det er det samme reduktionistiske stråmands nonsens der bliver reciteret i en uendelighed.
    Hvis de ikke kan sætte en finger på budskabet

    så gør de alt de kan for at få ram på budbringeren.
    alder, køn, whatever, uden relation til det relevante.

    Du lærer heller ikke en dyt af at køre 125cc knallert kunne man fristes til at udbryde sarkastisk.
    Det er et helt andet ballgame end at køre rigtig motorcykel... kan du mærke bivirkningerne af din egen medicin eller vil du fortsætte med at tale ned til fremmede om ting du ikke har erfaring med

    Beklager at jeg lader til at være nærtagende og ikke holder tingene på komfortabel distance som kotumen ellers er på danske fora.
    Men jeg synes ikke der kommer noget ud af at tage tyren ved hornene med løse håndled smiley


  • #42   28. jan 2021 Liaw: Må jeg foreslå dig at læse HELE sammenhængen før du kommer med dit indlæg.
    (lærte at forstå betydningen af sætningen "goddag mand, økseskaft" i folkeskolens 7. klasse.... Beklager, men det mest referende her........


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #43   28. jan 2021 #42 - Det kan du ikke forvente af ham. Det gør han aldrig. smiley

    Han ørler bare ud over tastaturet, og halvdelen af det har ingen relevans. Some things never change.


  • #44   29. jan 2021 knud: der står 19 på min profil da jeg ikke behøver at give alle mine præcise oplysninger til alle hjemmesider.

    og kan godt gentage mig selv ift knallert. jeg kører både 30 og 45 knallert og vil da næsten sige 45 knallert kræver mere af en i nogen situationer. eksempelvis ved vejarbejde hvor vejen fletter sammen til en hvor biler på venstre side kører 60 og man selv kører 45 på grund af en dum lov så skal man være ret opmærksom for ikke at komme i et uheld. samtidig kører jeg og levere mad i kbh området bare som fritidsjob om aftnen når jeg alligevel vil ud og køre på min 45 knallert. kører omkring 300km om ugen i kbh på vejen på knallert så vil give liaw ret i at det her lærer netop en at køre modsat en øde mark i jylland.


  • #45   29. jan 2021 Okay, med 45 knallert får du en del erfaring med den "rigtige" trafik... og også en masse frustrationer pga den ringe hastighed.

  • #46   29. jan 2021 Knud

    Jeg agter at overveje dit gylde ligeså grundigt som andre overvejer mit bræk udover tasturet

    Sajmon

    At du ikke kan se relevansen for halvdelen siger mere om dig smiley

    Trådstarter fik vist svar så jeg hakker af.
    Hej hej igen


  • #48   3. feb 2021 Endelig en ung mand med lidt gåpåmod , og så skal han høre på alt det pis fra alle de lovlydige og vrisne gamle mænd der for længst har glemt hvordan det er at være 18 år og ha benzin i blodet smiley

Kommentér på:
A1 kørkort er for langsomt

Annonce