Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Factory pro stacks
  • #1   14. jan 2008 Har selv lige mont nogle på min mille, men om det gir noget finder jeg ud af når den kommer ud og trille igen

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
    #2   14. jan 2008 Man bør jo køre et par tusind kilometer før man monterer dem - ellers er det umuligt at sammenligne... smiley

• #3   14. jan 2008 Hej

Har monteret dem i min Hayabusa og synes det har hjulpen lidt på mellem og høj omdrejningerområde, og lidt på top hastighed, vil sige at de måske giver et sted mellem 3-5 heste, men de har en lækker lyd når der åbnes for hanen, speciel når der også er monteret KN el. BMC filter.

Hilsen Jan

• #4   14. jan 2008 Men det er er støøre enhed der giver et bedre samlet resultat...

Jeg har også større indsugnings muffe, kn filter , åben modificeret luftfilter kasse + velocity Stacks

• #5   14. jan 2008 Staver fint, der skulle stå større helhed...

• #6   14. jan 2008 Jaa, altså jeg har udstødning nu. får pcm + andet luftfilter, også tænkte jeg om man måske skulle ud i noget med stacks også..

Mikael P>> Indsugnings muffe...?
    Jeg har også tænkt på det med modfik. af luftfilterkasse, men har ikke kunne finde nogen der har gjort det før.

• #7   14. jan 2008 Indsugningsmuffen er den der sidder lige under lufkassen ,min er fra en 2000 Sp model hvor der var større flow i denne, men ved ikke hvad der kan fås af dele til din??

Søg lidt rundt på ebay osv

• #8   15. jan 2008 Hej

Vil lige tilføje at jeg har modificeret luftfilter kasse d.v.s.
    fjernet flapper ventil og lavet større luft indsugnings hul.
    Du kan måske se det i mine billeder.

Jan

Kommentér på:
Factory pro stacks

Annonce