1.301 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Toce udstødning Toce udstødning

Hej

Jeg har en CBR 1000 RR fra 17
Ville høre om I ved:
1. Er det lovligt at køre med denne udstødning? (støj)
https://toceperformance.com/honda-cbr1000rr-17-18-razor-tip-slip-on-exhaust/
Honda CBR1000RR (17-18) Razor Tip Slip-On Exhaust
Den har en DB-killer.

2. Hvad skal man regne med af ekstra udgifter når man bestiller fra USA?

3. Har det en betydning for garantien hvis man udskifter selv?

Tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toce udstødning
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.911
    #1   17. dec 2019 1. Det kommer an på hvilke godkendelser der er på den, men det skal du nok ikke regne med - slet ikke når den er fra USA. smiley

2. Moms af fragt og pakkens pris, og et gebyr for at toldbehandle den.

4. Ja.

• #2   17. dec 2019 Der er formentlig ingen e-godkendelse på den og det skal der være på cykler nyere end 2004 for at det er lovligt....

Prøv shopusa, de sørger for told/moms/fragt så du ved hvad du skal af med alt i alt..

Behold den originale, så kan du altid smide den på igen hvis der er noget med cyklen og du ikke vil risikere at de giver den nye potte skylden.

• #3   18. dec 2019 Vil det sige hvis man har en motorcykel fra før 2004 så behøver der ik være en tüv godkendelse bare den ik larmer for meget, jeg har fået en udstødning hjem fra Japan og har nemlig ikke nogen godkendelse på den det en honda fra 95

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.911
    #4   18. dec 2019 #3 - Det er vist korrekt.

Du kan finde det enten i "synsbekendtgørelsen" eller "detailforeskrifter for motorkøretøjer".

• #5   18. dec 2019 Den larmer garanteret dejligt uden DB killer, med så lyder den sandsynligvis meget indeklemt og fesent. Syntes aldrig de der mini potter er nogen nævne værdig succes med mindre man er til max larm.
    Til at beregne prisen kan du bruge http://www.toldpriser.dk/toldberegner, der er absolut ingen som helst fordel i at bruge shop usa så længe det bare er en enkelt ting fra et enkelt sted. De tager sig også betalt og det tager 100 år inden din pakke kommer.

• #6   18. dec 2019 #3
    Lige præcis korrekt! smiley

• #7   18. dec 2019 Fra vejledning om syn af køretøjer:

7.05.001
    Generelle bestemmelser
    e-godkendt køretøj registreret første gang efter den 1. januar 1998 (motorcykel dog 1. januar 2004) må kun monteres med e-/E-godkendt udstødningssystem. Læs om e-godkendt køretøj i Bekendtgørelse om detailforskrifter for køretøjers indretning og udstyr.

Kommentér på:
Toce udstødning

Annonce