940 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

honda shadow tunning ? honda shadow tunning ?

vt 1100. årg 88. skal have kigget lidt på motoren til vinter... nye stempelringe osv... tænker på om den kan få lidt flere krafter når den nu skal lukkes op... er der nogen som har erfaringere med den motor ? hvad der kan gøres ?hvor man kan få dele ? og ca hk ?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  honda shadow tunning ?
  • #1   22. nov 2007 ¨hvis man ikke kan købe større stempler til den så kan man vel få lavet nogle smiley kontakt evt nærmeste cylinderservice.. det er jo ikke den type mc der findes flest sjove ting til så det meste skal nok hjemmegøres.. ellers må du ud i noget kompressor

  • #2   22. nov 2007 Du kan få luftfilter og jetkit her:
    (link fjernet)
    Sammen med åbne potter giver det nok ca. 5-10 hk nogle steder på kurven.
    Nok ikke på toppen, men mere i mellemområdet.


  • #3   22. nov 2007 Drop at tune den..... Det er for dyrt med mindre det er det du vi. Koste hvad det vil........

    Som Jesper P siger: Et K&N luftfilter og krumtapfilter + et jet-kit og måske noger powerwrap og en god indstilling af motor. Så har du en hel anden mc.
    Bare det er ganske "dyrt".....

    Men skal du have noget gjordt kunne du jo bvestille større stempler med højre komp. Så dyrt et det heller ikke. Men du skal stadigvæk smide det K&N-kit på.
    Ellers skulle du bare holde dig til det.


  • #4   22. nov 2007 Hej frank !

    Du skal tjekke dette link:

    http://www.wiseco.com/Catalogs/Motorcycle.aspx

    wiseco stempler er rigtig gode ! der følger en speciel toppakninng med ! så du skal bare få cyllinder boret op på cyllinder sevice værksted.

    Prøve engang weseco stempler på en honda cb 750 det gav rigtig god power ! husk at wiseco stempler koster det samme eller mindre end de originale. og vejere de mindre så slid er ikke så stort på plejstænger.

    J E Pistons kan du prøve at søge på google.

    hvis du har flere spørsmål så skriv.

    hilsen Kenneth.




  • #5   27. nov 2007 Så vidt jeg ved har cyklen Keihin vacuumkarburatorer.

    Derfor opnår man sjældent noget godt med åbne luftfiltre i det virkelige liv, muligvis på rullen, men vacuumkarburatorer skaffer den bedste blanding med ensartet modstand.

    Mest effektive ved er nok kompression(stempler) eller andre knastaksler.

    Men hvorfor i øvrig tune sådan et skib??


  • #6   27. nov 2007 Jeg ville være mere fristet til at lege med noget NOS smiley

  • #7   27. nov 2007 tak for indput.
    jeg vil se på div forslag.
    svar på spørgsmålet om hvorfor :
    hvorfor ikk ? hvis det kan gøres for fornuftige kr


  • #8   27. nov 2007 HeHe

    Det er sådan set derfor jeg primært ville tænke i NOS.

    Det har stort set ingen ondflydelse i det daglige, men kun når man slår det til, det er økonomisk overkommeligt, det kan monteres på få timer og lader sig fjerne nlærmest sporløst igen smiley


Kommentér på:
honda shadow tunning ?

Annonce