787 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Udstødning Udstødning

Som jeg har fortalt i en anden tråd, har jeg fået rust på udstødningen.

En af de muligheder jeg har overvejet er ny potte, men jeg er helt grøn på området.
Så vidt jeg kan se må MC'en, er potten bare spændt fast om forrørene. Kan er det en slip-om løsning? Eller er jeg helt forkert på den?

Syns osse at det er langt nede at samlet er: (link fjernet)
Er det anderledes end normalt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning
  • #1   21. nov 2007 Jeg synes altså det er tøset hvis man synes det der er Rust...

Skifter du potten ud er det resourcespild i mine øjne..

Du kan da sagtens give det en gang malertape rundt om, så noget sølv varmefast spray også er den så flot som den kan blive igen.

Pil du bare potten af...

Husk at der kan altid komme rust hvor der er svejset, det må du bare lære at leve med smiley Heller ikke den nyeste nye bike du har.

Jeg synes din potte er uhyr flot på billedet, og alle ved at det kan ske der der med rust i svejsningen.. that's it !!

• #2   21. nov 2007 den der udstødning er sgu fin nok... hvis du vil gøre noget så find en crome klampe ting og sæt om...

• #3   21. nov 2007 Ellers har jeg et godt tip der gør det lidt lettere

Rens området af med petrolium, eller andet affedtende !

Køb en lille dåse varmefast sølv maling, og en pensel. Så giver du evt malertape rundt om så du får en lige kant ved siden af området (så du kun har det der skal males synligt)

Så giver du det et par lag og lader det stå en times tid.. start din cykel i 5 mins. og sluk. Så har det hærdet disse lag... Så kan du give mere hvis du synes..

Det vil jeg sige er et godt tip smiley

(Dit sæde er jo heller ikke fejlfrit, så du kan sagtens klare disse ærter på egen hånd..! )

Go fornøjelse

• #4   21. nov 2007 Jeg har vist ikke udtrykt mig helt korrekt smiley . Det viste billede, er fra i sommer, faktisk lige efter en vask, har desvære ikke et billede af hvordan den ser ud nu. Men det sidder oppe ved den øverste svejsning ved baghjulet, det er kommet efter et styrt, hvor jeg har ridset chromen.
    Billedet er bare for at vise hvor potten sidder sidder på forrørene, da jeg syns at samlingen er langt nede hvis en anden potte skal på.

• #5   21. nov 2007 Btw så er jeg enig, har været rigtig glad for udstødningen, og syns også det havde været ressource spild hvis det var dernede bare.

Kommentér på:
Udstødning

Annonce