787 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Udstødning Udstødning
Som jeg har fortalt i en anden tråd, har jeg fået rust på udstødningen.
En af de muligheder jeg har overvejet er ny potte, men jeg er helt grøn på området.
Så vidt jeg kan se må MC'en, er potten bare spændt fast om forrørene. Kan er det en slip-om løsning? Eller er jeg helt forkert på den?
Syns osse at det er langt nede at samlet er: (link fjernet)
Er det anderledes end normalt?
0 synes godt om
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.574
Skifter du potten ud er det resourcespild i mine øjne..
Du kan da sagtens give det en gang malertape rundt om, så noget sølv varmefast spray også er den så flot som den kan blive igen.
Pil du bare potten af...
Husk at der kan altid komme rust hvor der er svejset, det må du bare lære at leve med
Jeg synes din potte er uhyr flot på billedet, og alle ved at det kan ske der der med rust i svejsningen.. that's it !!
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.420
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.574
Rens området af med petrolium, eller andet affedtende !
Køb en lille dåse varmefast sølv maling, og en pensel. Så giver du evt malertape rundt om så du får en lige kant ved siden af området (så du kun har det der skal males synligt)
Så giver du det et par lag og lader det stå en times tid.. start din cykel i 5 mins. og sluk. Så har det hærdet disse lag... Så kan du give mere hvis du synes..
Det vil jeg sige er et godt tip
(Dit sæde er jo heller ikke fejlfrit, så du kan sagtens klare disse ærter på egen hånd..! )
Go fornøjelse
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 67 Svar: 492
Billedet er bare for at vise hvor potten sidder sidder på forrørene, da jeg syns at samlingen er langt nede hvis en anden potte skal på.
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 67 Svar: 492
Udstødning