{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

kasper k
kasper k
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8

turbo på blackbird. ca prisen {{forumTopicSubject}}

hej: jeg ville lige høre om der var nogen der kender til hva man kan få af turbo til en blackbird. evt. hva prisklasse de ligger i. Og om der er nogen der har erfaringer med kit til blackbird. mvh K

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  turbo på blackbird. ca prisen
  • kasper k
    kasper k Tilmeldt:
    jun 2005

#1   12. jun 2005 har du nogen tips til et bedere bundtræk. har ikke gjort noget ved den endnu andet end at smide kn-filter på den.

• kasper k
    kasper k Tilmeldt:
    jun 2005

#2   12. jun 2005 det er en 97"er, og er fra sydtyskland den står til 164hk
    og rander også ca. de 300kmt den er med karburator. jeg har ikke fået den rullet.

• kasper k
    kasper k Tilmeldt:
    jun 2005

#3   12. jun 2005 har lige en rattelse. jeg var lige nede og læse papirene igennem. den står til 98hk på told og skat

• #4   12. jun 2005 Hej Kasper !!

Tror du ikke du er på det forkerte galleri ?? Nå du ikke har større viden om mc'er

mvh

• kasper k
    kasper k Tilmeldt:
    jun 2005

#5   12. jun 2005 man skal jo kravle før man kan gå.

• #6   12. jun 2005 Rune D.

Jeg ved da heller ikke ret meget om motorcykler, må jeg så heller ikke være her?

• #7   12. jun 2005 Hej LunD

Ikke ment sådan, men når man spørger om turbo på en BlackBird, så bør man vide bare en smule om den, eller vide der er en hjemmeside for BB ejere !

mvh

• kasper k
    kasper k Tilmeldt:
    jun 2005

#8   12. jun 2005 havde kun set de tyske papir igennem og der står der ikke noget om hvor hk den har men købte den ved en dansk forhandler og havde nok regnet med at få af vide hvis den var droslet. jeg kan hellerikke helt forstå at den kan rande 300kmt hvis den er droslet.

• kasper k
    kasper k Tilmeldt:
    jun 2005

#9   12. jun 2005 har ikke noget forstand på turbo. det var også derfor at jeg spurgte til evt. kit til en blackbird. da jeg savner lidt træk i bunden. skulle nok ændre overskriften til jet kit eller lign....

• #10   12. jun 2005 Hej Kasper !

Hvad med et billede af den ??? En BB savner ikke bundtræk......

• kasper k
    kasper k Tilmeldt:
    jun 2005

#11   12. jun 2005 Den tøver i gassen. Har overvejet om det kan ha noget med vakum trykket fra motor til benzin hane at gører, hvis den ikke er tæt.

• #12   12. jun 2005 Prøv at spørg hos black bird kluben..
    poul dam har vist lige monteret turbo på hans bird

Ronni

• kasper k
    kasper k Tilmeldt:
    jun 2005

#13   12. jun 2005 Har været inde og kigge på BB klubben. tak for tippet ronni

• #14   12. jan 2006 Hejsa
    Det er godt nok en gammel foresproergsel.
    Men til din information, jeg boede i Tyskland og koebte selv en aargand 98 Karb model, alle cykler er droslet til 100 hk fra ny i Tyskland. Reglerne er saadan men det kan der vaere noget godt i da man generelt ved koeb af ny cykel saa for aabnet den op ved det foerste 1000 km eftersyn.
    Da de aabnede min blev den maalt til 118 KW.
    Din cykel maa stadig vaere droslet og jeg garanterer dig at du kan maerke forskellen. MHT til turbo saa skal du regne med at den smadrer din motor foer eller siden og er virkelig kun hvis du har for mange penge.
    50.000 lyder dog lidt i overkanten 10000 er nok mere realistisk.

Kommentér på:
turbo på blackbird. ca prisen

Annonce