808 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

EC mærket / Euro4 EC mærket / Euro4

Hej MC hoveder smiley

Jeg er på udkig efter denne Scorpion fulde system og der er stemplet EC mærket på. Det står også i teksten, men når man vælger fuld system så er den ikke godkendt til gadebrug men EC mærket er stadig stemplet. Er det noget der vil give problemer med politiet, udlandet eller synsmanden tror i ?

https://www.scorpion-exhausts.com/yamaha-mt-09-2013-2016-serket-taper-slip-on-serket-taper-stainless-steel

Der sælges en del Euro4 udstødninger men der kan db killeren ikke tages af med mindre men borer huller og hvad ved jeg smiley

tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EC mærket / Euro4
  • #1   3. jan 2019 Fuld system så mangler katalysatoren nok. Derfor ikke godkendt.

Ec, ved ikke hvad det er. Havde et udstødnings system jeg købte i England engang, det var godkendt til vej, men kun i UK og ikke i resten af EU.

• #2   3. jan 2019 Jeg har den potte på min Street Triple, hvor den er vist er godkendt til vej med db-killer i. Fik målt lydniveauet i sommers og det passede lige præcis til maks i forhold til hvad mc er godkendt til.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.709
    #3   3. jan 2019 Der findes ikke EN eneste efter monteret potte som er godkendt uden DB killer i, så den skal du nok vænne dig til.

Kommentér på:
EC mærket / Euro4

Annonce