{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

R6....Ny udstødning?? {{forumTopicSubject}}

Hej... Hvor kan man købe nogen fede udstødninger henne til en R6 05 ?? Syntes den standard der sidder på er lidt tam.....men hvordan er det med nye udstødninger på helt ny mc?

Og er der nogen der kan sige kort, + og - ved slip-on, bolt-on og hvad det alt sammen hedder... er lidt grøn på området, så er ikke helt sikker hvad de forskellige er.....

Forsat god weekend smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  R6....Ny udstødning??
  • #1   9. jun 2007 Jeg er en Arrow slip-on på min... den lyder super fedt når man gir den gas, men det tror jeg nu alle larmepotter gør, så se du dig bare at få købt en

• #2   10. jun 2007 Forskellen på Bolt-on og Slip-on er såment bare hvordan de monteres. Bolt-on 'boltes' (potten boltes direkte på forrørene) på. Slip-on 'slippes' (røret foran potten er svejst fast på potten) på smiley Potten på en R6'er er en slip-on.
    Det du skal gøre op med dig selv er, om du vil have et fuldt system - altså med forrør - eller bare en potte. Helt ærligt så tror jeg ikke er der er den helt store effekt (eller lyd) forskel på et fuldt system og en slip-on potte. Der kan tilgengæld være noget vægt forskel.

God jagt
    CB

• #3   10. jun 2007 Har Yoshimura tri-oval på min, og det lyder fandme fedt.. Har generelt kun hørt positivt om deres udstødninger, og lader til folk er glade for dem og yderst tilfredse med lyden! smiley

• #4   10. jun 2007 Jeg er også mest til en Yoshimura.....men hvor kan det købes henne og hvad skal man regne med det koster, enten for slip-on eller andet??...

Og er det bare at smide på en helt ny mc, eller skal man helst vente til den er kørt til (aner ikke hvor mange km, der skal til før den er det)....det har vel lidt at sige den er med indsprøtning?....

Er sikker på hvilken som helst anden udstødning, lyder mere rå, end den der er standard....men nu ikke fordi den lyder dårligt nu... smiley

• #5   11. jun 2007 jeg har oplagt ixil på min.... super fed lyd!j

• #6   11. jun 2007 jamen hvor køber i jeres udstødning henne??..pris?? Og hvor lang tid ventede i med at smide den på?..(hvis jeres mc var fra ny)

• #7   11. jun 2007 http://www.holtugmc.dk/ har flere mærker at vælge i mellem - de er blevet anbefalet af flere herinde (jeg har ikke selv erfaring med dem).

• #8   11. jun 2007 Takker.....de har Yoshimura som jeg leder efter smiley

Men nogen der ved om det skal være aut. Yamaha forhandler der sætter sådan en sag på??...tænker mht. garantien...?

Kommentér på:
R6....Ny udstødning??

Annonce