Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jetkit til zxr400
  • #1   9. maj 2005 Ked af at skulle flame dit indlæg, men jeg kunne ikke se andre muligheder for at komme i kontakt med dig. Har læst, at du har importeret en zxr 400 fra DE. Hvilket "firma" fik du til det og til hvilken pris. Jeg har selv undersøgt det lidt, men de skulle have 5500 for importering, hvilket jeg synes der er dyrt nok smiley
    Håber på svar!!

• #2   9. maj 2005 Det er bare i orden.. Tror det er det samme firma.. Jeg gav os 5500 for at få den hentet af mc-importen.. Kan godt være at det er lidt dyrt men jeg havde ik lige tid eller mulighed for at selv at kører derned og selv undersøge de forskellige mulige køb og så er benzinen jo os sindsyg dyr for tiden smiley Syns os at servicen har været helt i top.. De har været rigtig hjælpsomme... Men hvis man har en weekend til overs så kan det nok godt betale sig selv at smutter derned og tjekke de forskellige mc'er..
    Hvilken mc kigger du efter?? Man skal os helst kunne spare noget...

Kenneth

• #3   9. maj 2005 Kigger selv på en CBR 400 RR Fireblade.. de er så nice!!! I hvert fald efter min mening smiley Hva måtte du slippe i afgift?
    ZXR er oxo en kanon cool kværn!

• #4   9. maj 2005 Okay.. Fed bike.. Den kiggede jeg os selv på... Syns bare de var lidt dyre i tyskland i forhold til zxr'en... Jeg har ik betalt afgiften endnu men regner med at den ligger på 30-35 kilo.. Hvad ligger prisen på for en cbr??

• #5   9. maj 2005 Tør jeg slet ikke tænke på smiley Tror også det er der omkring eller måske lidt mere... AFGIFT ER SKABT I VRÆDE *GRRRRRRRRRRRRRR* Ikke for at snage, men hvad måtte du slippe for din zxr inkl. deres honorar??

• #6   9. maj 2005 Jeg fandt en zxr til 2700 eur.. dvs små 26.000 kr og regner med omkring 55.000 med afgift

• #7   12. maj 2005 Import priser.
    Jeg havde SøborMC til at hente en MC for mig i Tyskland. Det kostede 3000,-

Og drop CBR400.... Tag hellere en RVF400 den er den ultimative 400-racer *G*

/
    Jesper

• #8   12. maj 2005 Too late.. Har købt zxr'en

Kenneth

Kommentér på:
Jetkit til zxr400

Annonce