Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jet-kit nogen siger spild af penge..
  • #1   8. maj 2005 Har en kammerat der lige har fået det på sin samt anden udstødning, han fik 117hk(på motoren) ud af det .. Den skulle ha 106 hk standard, det er en suzuki rf600 fra 96..

Så ved ikke om det er spild af penge..

• #2   8. maj 2005 Hvis jeg havde en motorcykel som havde over 100 hk standard,,så gad jeg ikke ofre så meget som en krone på at få flere heste ud af den.
    Hvad enten man har 100 eller 117 hk,,det er da bedøvende ligegyldig. Mon ikke 100 hk rækker rigeligt til at bringe både kørekort og helbred i fare?

• #3   8. maj 2005 spørgsmålet drejer sig heller ikke kun om hk, men om hvordan motorcyklen er at køre på. De kloge har fortalt mig, at de gode ved jet-kit er måden mc'en tager gassen på. Den skulle få en noget bedre speederrespons, og det skulle blive en helt anden og bedre cykel at køre på. Og det er vel i bund og grund det der betyder noget.

• #4   8. maj 2005 Jeg købte en RF600 hvor der var jet-kit , kn-filter og en potte der mere lukket end den org.Den gik af r.... til og da jeg skilte karburatoren ad var nåle rørene helt ovale, så ud med jet-kittet og nye nåle rør i som var købt i tyskland da de var for dyre i DK og en mivv potte på så nu køre det. Har hørt at jet-kit ikke er godt til RF, men ved ikke andet end det jeg har prøvet.

• #5   8. maj 2005 Jeg har et jet kit i min og ja det har da givet lidt heste(+udstødning k n filter og dyser) men det var ikke derfor jeg skulle have det..... et jet kit øger gasresponsen altså den tar gassen hurtigere og bedre og jeg må da sig på min bike kunne jeg godt mærke forskellen nu skal jeg kun lige røre ved pinden og så tar den fat... men ved ikke om det virker på alle cykler????? men kun gode point herfra.

Ronny

• #6   8. maj 2005 kan kun tilslutte mig. 4 enkeltfiltre og 4i1. kun en løsning. jet-kit. kun gode erfaringer. tror dem der har problemer bunder mere i en uerfaren mekker end i at det ikke virker

• #7   9. maj 2005 Min cykel blev noget lettere at køre i byen efter der kom jetkit i, om der er mere på toppen kan jeg ikke mærke, men den er meget mere anvendelig ved lave hastigheder nu.

• #8   9. maj 2005 Jet-kit alene er ikke det der giver en helt masse - Men hvis man også smider et K&N filter på sammen med eller et andet filter og så evt. også et komplet udstødning på. De ting har min cykel og den yder 103 på baghjulet - standart er 105 på motoren det tror jeg ville gi omkring 90-92 på hjulet.

Kommentér på:
jet-kit nogen siger spild af penge..

Annonce