{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jubiii
  • #1   17. apr 2007
    Nice smiley hvad med selve kørslen?

    Fik du maps til hver cyllinder for mere smidighed?

    smiley
    Hvordan med mellemgas, dvs hvor meget fik du ved fx 10% gasåbning og 20% gasåbning?

    Det lyder godt nok voldsomt med næsten 128hk smiley
    Mr dynos bænk (250i) bedste TLR har 121HK og min eks mille (tunet for over 30k) smed 124hk på den, men igen der er jo stor forskel på bænke og deres målinger.

    Hvad lagde den da du kom derop?




  • #3   17. apr 2007 Den kører bare godt .Ja der blev lavet et map for hver cyl
    det tog næsten en dag .Ved 5% har den 13.1HK ved 40% 73,25HK og ved 60% 108,52HK.Ved ikke om det lyder af meget men udfra Mr dynos er det nok FVmotor har lige fået ny bænk en 250i...


  • #4   17. apr 2007 Pris for sådan en omgang ved den gode Finn?

  • #5   17. apr 2007 Det er sq lækkert! smiley Og Ja Jyden. Det er også mit indtryk smiley
    Men det er skideligemeget om papiret siger 110hk eller 120hk. Cyklen kører jo ikke anderledes af den grund smiley
    Så om den er optimistisk eller ej er ligemeget! Bare du er tilfreds!

    Og det er sq klasse han lavede til hver cyllinder som jeg sagde til dig smiley Og alene den tid hanbrugte tyder jo på han har været grundig!


    Fortæl lidt mere smiley :) Hvad er den største oplevelse du fik da du stod op på den? Motoorgangen? smidighed?
    Fortæl fortæl smiley



  • #6   17. apr 2007 Med et map til hver cyl som jeg fik 3800.

  • #7   17. apr 2007 "Fortæl lidt mere smiley :) Hvad er den største oplevelse du fik da du stod op på den? Motoorgangen? smidighed?
    Fortæl fortæl smiley
    "


  • #8   17. apr 2007 Og Jyden sådan en firestorm smider typisk 100hk på en bænk der ikke er optimistisk smiley

    Her er en udskrift af en VTR på en bænk der også måler lidt i overkanten

    http://i9.photobucket.com/albums/a57/MSGDiller/tlvtr996falco.jpg
    Den røde er VTR, GRøn en aprilia falco, Gul en ducati 996 alle med slipons og justering
    Blå er en min TLS inden knastskift osv. Den smed noget mindre på Dynos bænk end på denne her graf selvom det var samme setup


  • #9   17. apr 2007 Det var nok den måde den to gassen på.Svarer lige med det samme når man vrider øret...Den kørte med for fed blanding før men det fik finn lige fikset så nu kører den med et forhold der heder 13 til 1.Fik ikke prøvet så meget
    mere da det regnet hele vejen hjem så håber på der snart kommer sol igen så jeg kan få den testet rigtig.Men der er ingen tvivl om der er en STOR forskel.


  • #10   17. apr 2007 så er det lige som det skal være smiley
    Husk på at med luftfilterkasse og udstødigssystem UDEN justering, så er det klart den kørte for fed ller for mager smiley



  • #11   17. apr 2007 Får lige scannet mine grafer ind i morgen så kan du se..

Kommentér på:
Jubiii

Annonce