{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.228 visninger | Oprettet:

Ixil udstødning hvad giver det??? {{forumTopicSubject}}

Hej - jeg ville lige høre jer kvikke hoveder om man får noget ud af at montere et Ixil udstødning. Jeg står og skal købe en ER-6n i næste uge og regner med at skal have et på. Er der noget jeg skal være opmærksom på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ixil udstødning hvad giver det???
  • #1   24. mar 2007 Den ser vel bedre ud med sådan en monteret... På HK. siden skal du nok ikke forvente de store mirakler..

• #2   24. mar 2007 Den er trækker rigitg godt i mellem områderne så der er nok ikke så meget at komme efter. Det er også nok at den kommer til at se bedre ud og lyder bedre ;0)

• #3   24. mar 2007 Er det rigitg, at man bare kan sætte den på uden at dyse om eller noget? har tænkt mig at tage DB killerne ud

• #4   24. mar 2007 Den skel nok dysses en bitte

• #5   24. mar 2007 Jeg mente nok der var noget om det - jeg spurgte ude ved Frankies om man skulle gøre noget og sælgeren sagde, at man bare kunne smide den på uden at gøre noget eftersom der er digital indsprøjtning på motoren (og jeg spurte til om det også galt, hvis man tog DB killerne ud!)

• #6   24. mar 2007 Den skal med garanti ikke dysses om... Der er med indsprøjtning. Du kan sagtens køre med det uden at gøre andet, men du mister nok noget træk og effekt. Hvis du samtidig smider en powercommander på, og får tilpasset indsprøjtningen til udstødningen, kan du på din model hente et bedre moment og flere kræfter i hele registeret.

/
    Jesper

• #7   24. mar 2007 Tak for svaret Jesper - jeg må vist prøver mig lidt frem også overveje om der også skal smides en commander på - kender du priserne på en sådan omgang?

• #9   24. mar 2007 husk at få den justeret. ELlers taber du nok effekt.
    REgn med en hk eller 2 afhængig af hvor "droslet" cyklen er

• #10   24. mar 2007 Hej Betina:0)

Tak for dit indput - det lyder af meget med 10 heste er der et sted man kan se det??? Hvis du skal have en Ixil til den har de en demo ude ved frankies i Randers til 3500 kr.
    Jeg har valgt den i guld og sort

Kommentér på:
Ixil udstødning hvad giver det???

Annonce