{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.555 visninger | Oprettet:

Indkøring af Powercommander...erfaring {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med motortuning hos http://www.midtfyns-mc.dk/ ???
Har en kammi der er ved at bestille tid til indkøring af hans powercommander, og så er det det jo lige om der er nogen der kender lidt til ham. Der må jo være andre end Mr. Dyno der dur......så kunne vi jyder og jer fra fyns land jo spare en del i bro afgift, ha ha.
Vi skulle jo gerne have det meste og bedste ud af vores tid og penge, he he.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indkøring af Powercommander...erfaring
  • #1   5. mar 2007 Ja .. det må simpelthen være så surt at være jyde smiley ... føler med jer alle .. smiley

  • #2   5. mar 2007 også i jylland
    DOT Engineering aps
    Niels Buggesvej 3
    DK-6990 Ulfborg
    Denmark

    tel. +45 97492100 fax. +45 97491315
    email: sales@dot-e.dk


  • #3   5. mar 2007 hej, carsten fra midtfyens mc er en troldmand... har aldrig hørt om nogen der har været utilfreds med inddysning af motorcykler... han har også dysset min.. og der har han hentet mellem 145 og 146 hk... og et moment der bare stiger i vejret.. ingen huller i kurven. har også hørt om folk der køre fra ålborg af for få dem dysset ved ham. kan kun anbefale ham og er 112 % sikker du ikke bliver skuffet...

  • #4   5. mar 2007 Du for virkelig god og professional betjening hos Midtfyns MC, Og Indehaveren er en haj til tuning af motorcykler, også den elektroniske slags..

  • #5   5. mar 2007 Er det så 145 oveni.... Eller hvad Dennis??? Ha ha..

  • #6   5. mar 2007 ja ja... så nu har den næsten 300 hk niels.. he he

  • #7   5. mar 2007 Fedt nok..... Så er han jo vittelig en troldmand.... Ham Carsten....
    Jeg synes faktisk det er lidt af en bedrift at få en Honda til at smide over 100hk på lakridsen.....


  • #8   5. mar 2007 Jamen så kan vi jo godt holde fast i den tid der er fastlagt. Det lyder jo som må det kommer til at virke. Det er en 04 fireblade der skal afsted....så der er jo grundlag for noget godt, ha ha.
    Tak skal I have.


  • #9   5. mar 2007 hvorfor ikke bare finde et map der passer til setuppet?
    De fleste r4 cykler med fx aftermarket systemer har powercommander selv lavet maps til. Så medmindre den er portet eller der er lavet andre voldsomme motorspecifikationer, så smid et map i fra powercommander selv.


  • #10   5. mar 2007 Det var for at få den kørt godt ind med med del gas og sådan. Du ved også godt selv at der ikke er to cykler der skal have samme setup. Så nu tror jeg lige han vil prøve det her....og så kan jeg jo også se om der dur....måske TL'eren skal derover et smut. Hvis han altså har pillet lidt i V2'er før ;o)

  • #11   5. mar 2007 De maps powercommander laver er også med delgas osv jo.
    De har testet masser af samme maskiner med samme setup og så lavet et map der passer bedst. Mappet er afstemt så det virker bedst i praksis men også så det giver den flotteste kurve. Så jeg ville helt klart finde et map på powercommanders hjemmeside, hvis ellers setuppet på hans cykel er til at finde derinde. Jeg ved godt at hver enkelt cykel ikke er 100% ens, men selve karakteristikken på blandingsforhold er altså, så det er i småtings afdelingen vi taler når det er en standard cykel med noget aftermarket udstyr og så et custom map eller et indkørt map med en standard cykel med fuld sytem eller slipon af et kendt mærke. Netop det kendte mærke er vigtigt, da powercommander kun indkører efter de kendte mærker.
    Jeg ville klart spare pengene og hente et map. Forskellen på et map og en indkørsel i sådan et tilfælde vil ikke kunne mærkes på cyklen eller ses på kurven. Det vil være meget lidt forskel.

    Mht at få din TL´er kørt ind. Det gør du først når den er åbnet i luftfilter kassen osv. Du skal have et map til hver enkelt cyllinder! Vær opmærksom på at det kræver en opgradering af pc3´ren. Den kan Mr. Dyno lave, da det kræver ny software i powercommanden (opdateret software)
    Jeg ville ikke gå på kompromis med TL´ eren smiley Har haft min til justering en del steder efterhånden. Den eneste der har brugt 7 timer og over 500 rulninger, samt 350km kørsel på bænk er Mr. Dyno. Han er også den eneste der har justeret den så jeg var tilfreds. Men der er også lavet lidt ved den efterhånden.


  • #12   6. mar 2007 Du kan trygt lade karsten midtfyn lave det.Han er den eneste som har pillet i mine cykler og jeg har altid været meget tilfreds med det han laver og du får en god service.

  • #13   6. mar 2007 jeg har hentet et map fra powercommanders hjemmeside, til min mc, de ujævnheder den havde ved 2500-3000 om før er totalt væk, den er mere blid på gassen, har givet mærkbart mere træk i mellem området, og 8 km i topfart,førhen skulle den gå 1200 rpm i tomgang for at gå jævnt, nu går den 900 rpm, det vil nok give nogle få heste mere, at få den på rullefeldt, men jeg er tilfreds med mit detup,

  • #14   6. mar 2007 ikke detup#?#`
    men setup


  • #15   14. mar 2007 Hej. Jo tag turen til Rydberg mc, og få den stillet/kørt rigtigt ind, de ved hvad de har med at gøre og servicen er i top, vi har været 6 sønderjyder deroppe og få det gjort, alt pigobello

Kommentér på:
Indkøring af Powercommander...erfaring

Annonce