Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Power Commander
  • #1   21. feb 2017 Har fået Afvide af 2personer at de har det med at glemme deres programmering og det kan give meget bøvl..

• #2   21. feb 2017 Så det frarådes. Vil det så være spild at få justeret den på rullefelt.

• #3   21. feb 2017 Hvad vil du opnå?

• #4   21. feb 2017 Lidt flere HK og et bedre træk.

• #5   21. feb 2017 min, godt nok ikke en gixxer tabte aldig programmet, og selv om det gjorde henter du programmet gratis på deres side, kan selv ind og udlæse maps hvis du har en bærbar med USB og et alm usb til mini usb kabel(mener jeg det var, brugte et fra en gammel fon) det tager et minut's tid så er den skid sluppet.
    Så lige på den baggrund ville jeg ikke afskrive den, om det så giver noget kunne du jo tage kontakt til fek.s Dyno Ove og høre, han kan nok give svar på tiltale

• #6   21. feb 2017 Har talt med Ove men fik et meget bredt svar. Han tog forbehold for motor, indsprøjtning osv, hvilket jeg godt kan forstå han gør.
    Tænker bare at nogen før mig har prøvet det på sådan en.
    PH i Holbæk siger det ikke virker på en gsxr.

• #7   22. feb 2017 Ta kontakt til testbænken i næstved smiley han ved squ hva man laver smiley

Med en power commander henter du ikke ret meget effekt med mindre den står helt i skov med blandingen.. men du får kørbarhed og mere mellemtræk som regel smiley

Kommentér på:
Power Commander

Annonce