{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.085 visninger | Oprettet:

honda cbr 900 sc33 optimering {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er den lykkelige ejer af en honda cbr 900 sc33

Der er indtil videre monteret komplet rust udstødningssystem inkluderet forrør og kn luftfilter element og ekstra huller i kassen

Men tænkte på at få den på rullefelt og justeret evt jetkit

Men nogen der har erfaringer med anden knast eller evt fladspjæld karbuer

håber på der er nogen der har erfaringer med det de vil dele ud af

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  honda cbr 900 sc33 optimering
  • #3   4. feb 2017 Havde godt nok regnet med de priser ca men ved du Ca hvad knast gir af hk

• #4   4. feb 2017 Det giver ikke noget vildt, sælg cyklen hvis du mangler hk.

Penge til tuning er dårligt givet ud - kontra salg, og køb af f.eks CBR 1000.

Du skal tune fordi du kan selv, og synes det er sjovt. Ikke for at hente hk..

Regn med 1000kr/Pr.HK

• #5   5. feb 2017 det der er da en sc28 , huller i filterkassen giver intet tværtimod

google flatslide , de koster fra omkring 12000

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    jul 2016

Følger: 13 Emner: 4 Svar: 26
    #6   5. feb 2017 hvis penge er ligegyldigt,så findes der et bigborekit til motoren,så bliver den 970 ccm,der findes faktisk rigtig mange ting til den motor i usa,men pengemæssigt kan det ikke gå,det skal kun være for sjovt,til den her sæson har jeg fået jetkit på min egen og den er gearet 2 tænder i bag med nyt kædekit(honda 900 rr sc33) jeg har ikke kørt på den endnu,men vil tro den føles 10 hk hurtigere,men hva,det jo bare pjat,kørekortet er jo alligevel væk på 5 sekunder smiley

• #7   5. feb 2017 har et topstykke i overskud , komplet standard .... der er rigeligt materiale at grave ud i portene og fin plads til overstørrelse ventiler

der er nok flest heste at hente , fejler intet

og kan blive dit for 800,-

• #8   5. feb 2017 Den laaaaangt billigste måde at få mere power på er sælg og køb nyere. I tilgift får du køreegenskaber,holdbarhed og gensalgsværdi smiley

• #10   5. feb 2017 Ja det er en sc28 med sc33 motor Monteret og karbuer dropper jeg men kigger lige lidt videre på knast

Jeg regner med at skal skifte paraplyer på den men er der nogen der har prøvet det uden at tage toppen af eller er det lige så nemt at tage den af

• #11   12. mar 2017 Hvis du skal have frisket den lidt op. Så sæt en 1100 motor i fra en blackbird. Det er samme blok så den passer i stellet. Det er nok den billigste løsning pr. hk.

• #12   13. mar 2017 1100 passer ikke lige i , toppen er 30mm. bredere og motorophæng skal ændres

Kommentér på:
honda cbr 900 sc33 optimering

Annonce