1.395 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Hvor køber man dyser + størrelse Hvor køber man dyser + størrelse
Hey.
Jeg står og snart skal have omdysset min DR-z
Så jeg kom til at tænke på, hvordan finder man ud af hvilken dyse man skal købe ? altså størrelsen på den ?
mvh
0 synes godt om
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 273
Jeg vil tro du kan finde nogen her => (link fjernet)
maj 2004
Følger: 33 Følgere: 30 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.530
En "simpel" metode til at se om luft/benzin-blandingen er helt gal!, er at tage et "øjebliksbillede" af tændrøret! - Kør cyklen varm og kør med et bestemt omdrejningstal., mens du kører tager du dødmandsknappen og ruller ind til siden, skruer tændrøret ud og ser om blandingen er mager eller fed. Dette kan så gentages ved lave og høje omdrejninger, så man får et billede af hele omdrejningsspektret.
Har selv brugt den metode et par gange.
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.621
Spørgsmålet er hvordan man ved hvilken Dyse man skal indkøbe når den skal dyses om. køber man bare 5-6 stykker og prøver sig frem. eller er der en måde at man på forhånd ved hvilken størrelse man skal bruge ?
okt 2006
maj 2004
Følger: 33 Følgere: 30 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.530
Nej! - Du er nødt til at gøre lidt hjemmearbejde inden du køber dyser ind - ellers kan det hurtig blive dyrt!.
Find ud af om den kører for fed eller for mager, og hvilken dyse der sidder i nu.
okt 2006
takker.
Strada: jeg har lige bestilt nyt filter, udstødning og skal ha skåret den op i luftfilterkassen. Så derfor ville jeg lige høre hvordan det forgik, for at se om der var noget jeg kunne være på forkant med.
Jeg takker mange gange.
mar 2004
Følger: 53 Følgere: 53 MC-er: 5 Emner: 149 Svar: 439
det hjælper jo ikke du bare har dem liggende i skuffen og hvis de er ok skal han jo nok få dem brugt engang..
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 960
Efter opboring og stempelskift, er jeg endt med at gå fra en 142, til en 155 hoveddyse. Og nålen er blevet sænket helt for at komme af, med firtakten i mellemområdet. Jeg har med vilje ladet den gå fed, mens den blev kørt til.
Nu bruger jeg mest min til daglig transport, og så lidt småture. Men det giver squ en god mavefornemmelse, efterhånden som man får skudt sig ind på målet !!
Hvor køber man dyser + størrelse