Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor køber man dyser + størrelse
  • #1   13. feb 2007 Husk at skrive at det er til "MikuniT BSR36"

Jeg vil tro du kan finde nogen her => (link fjernet)

• #3   13. feb 2007 Som udgangspunkt er jeg enig med Strada i, at det er ikke "bare lige" - Men på den anden side, så vil man jo også gerne skrue! smiley

En "simpel" metode til at se om luft/benzin-blandingen er helt gal!, er at tage et "øjebliksbillede" af tændrøret! - Kør cyklen varm og kør med et bestemt omdrejningstal., mens du kører tager du dødmandsknappen og ruller ind til siden, skruer tændrøret ud og ser om blandingen er mager eller fed. Dette kan så gentages ved lave og høje omdrejninger, så man får et billede af hele omdrejningsspektret.
    Har selv brugt den metode et par gange.

• #5   14. feb 2007 Tak for jeres "gode" råd, men det var nu ikke rigtig det jeg spurgte om.

Spørgsmålet er hvordan man ved hvilken Dyse man skal indkøbe når den skal dyses om. køber man bare 5-6 stykker og prøver sig frem. eller er der en måde at man på forhånd ved hvilken størrelse man skal bruge ?

• #6   14. feb 2007 Og for lige at slå det fast, så er det ikke mig som skal skrue i den, men man skal jo have de ting indkøbt på forhånd, så derfor lød/lyder spørgsmålet på om man kan fastslå på forhånd hvilken størrelse man skal bruge, eller om man skal ha indkøbt nogle stykker og prøve sig frem.

• #7   14. feb 2007 Casper: Det vil næsten være umuligt at fortælle dig hvilke dyser du skulle indkøbe ud fra dette grundlag. I princippet ved du jo ikke hvad der sidder på cyklen nu, og derfor ikke hvad udgangspunktet er. Du ved heller ikke om den kører fed eller mager, så derfor heller ikke om du skal op eller ned i størrelse!
    Nej! - Du er nødt til at gøre lidt hjemmearbejde inden du køber dyser ind - ellers kan det hurtig blive dyrt!.

Find ud af om den kører for fed eller for mager, og hvilken dyse der sidder i nu.

• #10   14. feb 2007 Ahh se Mikkel det var derhen af jeg ville, takker mange gange, nu ved jeg jo noget om processen, som jeg ville.
    takker.

Strada: jeg har lige bestilt nyt filter, udstødning og skal ha skåret den op i luftfilterkassen. Så derfor ville jeg lige høre hvordan det forgik, for at se om der var noget jeg kunne være på forkant med.

Jeg takker mange gange.

• #11   14. feb 2007 tja og hvis du er lidt flink ved den lokale mekaniker så kan du måske lave en aftale om at han køber de dyser tilbage som du ikke skulle bruge alligevel. det har jeg hørt før er lykkedes.
    det hjælper jo ikke du bare har dem liggende i skuffen og hvis de er ok skal han jo nok få dem brugt engang..

• #12   18. feb 2007 Jeg har nu brugt at par måneder, på at få trimmet min karb ind.

Efter opboring og stempelskift, er jeg endt med at gå fra en 142, til en 155 hoveddyse. Og nålen er blevet sænket helt for at komme af, med firtakten i mellemområdet. Jeg har med vilje ladet den gå fed, mens den blev kørt til.

Nu bruger jeg mest min til daglig transport, og så lidt småture. Men det giver squ en god mavefornemmelse, efterhånden som man får skudt sig ind på målet !!

Kommentér på:
Hvor køber man dyser + størrelse

Annonce