1.731 visninger
|
Oprettet:
Raask udstødning LS650 {{forumTopicSubject}}
Hej Folkens
Er jeg så heldig, at der er en som kører Suzuki LS650 som har monteret Raask udstødning? Jeg havde egentligt planlagt at købe en selv, men er rendt ind i en fyr som advarede mig imod den. Den skulle "lave en farlig spektakel". Det var vel at mærke en ung gut som jeg selv den påstand kom fra. Så blev lidt skeptisk. Så er der en omkring Thisted jeg kunne få lov at høre ville jeg være meget taknemmelig, og kvitterer gerne med en kold øl ??????
Mvh Mathias
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.963
http://www.motorcykelgalleri.dk/video/diverse-mc/11809-den_gamle_savage
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.576
Modstanden er ydermere for lille i potten, du får derfor en ringere cykel ved skift til Raask.
- Folk synes at larm giver mere effekt generelt, det er Placebo-effekten der tager over. "En anden følelse"
Herfra 3 gode grunde. Synes ikke et støvsuger rør klæder en savage, men det min holdning...
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 84
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 84
Jeg fik leveret noget som ikke passede til min MC og trukket 390 SEK i hans selvopfundne admin gebyr ved returnering trods direkte frarådning fra EU Forbrugerstyrelsen.
apr 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Hvis der nu skal være mere lyd og evt lidt effekt som sidegevinst, hvilken potte skal så på for et godt reaultat? Jeg har gang i noget bobber, og kan godt lide det lige rør fra topstykke til "enden" og så slash-cut.
Raask udstødning LS650