1.545 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Så er Kawa'en røget ned til Mr. Dyno Så er Kawa'en røget ned til Mr. Dyno

Endelig lykkedes det mig at få dyret smidt ned til Mr. Dyno
Som skal montere et ignition modul samt en Quick Shifter og kører det hele ind så Power Commanderen også bliver justeret korekt.

Jeg havede desværre et søm siddende i baddækket som ove ringede og sagede at det var røget ud imens de havede maskinen i bænken (ØV), Til alt held har jeg min MC opstallet hos Slagelse MC som arbejder godt sammen med Ove så de har i fællesskab fundet en løsning mht. mit bagdæk. Slagelse MC har enda brunget min MC ned til Ove og henter den igen når den er færdig.... Jeg kan kun sige Super Service fra Slagelse MC og ikke mindst til Ove fordi han jævnligt ringer og informere mig om hvad han er i gang med.

Så nu kan jeg næsten ikke vente til foråret!!!!!

-Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er Kawa'en røget ned til Mr. Dyno
  • #1   21. dec 2006 Det hedder "bragt", ikke "brunget" smiley

Men ellers sejt og god service.

• #2   21. dec 2006 Rune R: Mén utroligt nok lykkes det dig aligevel at fatte det.... So mon ikke det går.

• #3   21. dec 2006 hvad forventer du af effektmæssig forøgelse?

• #4   21. dec 2006 ja han er sku god til det han laver, havde også min suzuki ned og lave for den del år siden..

• #5   21. dec 2006 Hej Carsten
    Jeg forventer ikke rigtigt nogen effekt forøgelse, Men jeg forventer nok at jeg får mere jævnt bundtræk, samt en mere letkørt maskine, Quick shifteren har jeg kun valg for ren og skær sjov da jeg ikke kører bane eller er den store Rossi kører.

Men Ove laver en "før" og "efter" rulning, så kan jeg vel se effekt forskellen til den tid.

Hvis det viser sig at det snask de vil hælde i dækket ikke virker så kører slagelse ned til Ove og afmontere mig baghjul og kørere hjem med det til deres værksted og monter et nyt bagdæk hvorefter de igen suser ned til Ove og sætter hjulet på igen..... Det er sgu stort syntes jeg.

• #6   21. dec 2006 Glæd dig til den kommer retur smiley
    Han tryller derrnede smiley

Mht effektforøgelse. Du skal nok få en jævnere kurve og en kurve der er hæve på nogle områder. Er du heldig fåår du nok også lidt mere topefeffekt, måske enddaså du mørker forskel!

Faktisk vil cyklen føles dødere når du kører derfra. Netop pga motoren er meget mere rolig og smididg. DVs man mærker ikke den "yder" så meget, netop pga den går som blødt smør smiley KOmmer du til at køre den i år endnu? Så meld tilbage med det første indtryk, og smid lige kurverne op på den også. Vil skyde på den lægger omkring 108hk på hjulet smiley

• #7   21. dec 2006 Jeg har også lige haft min cykel nede ho Mr. Dyno. Min står godt nok hos Stevens MC shop, men de har også bragt den der ned og hentet den igen. Glæder mig til at se og mærke resultatet. Kan næsten ikke vente til det bliver forår.

• #8   21. dec 2006 Min føltes meget stærker og mere smidig end før jeg fink den indstillet. Men der er også klart når så stor en motor køre så magert som den gjorde.
    Den blev direkte ond i roll-on og i acc.
    Der er dog også andre den kan. Rybjerg mc i Aidt ved Thorsø. Der er også gode og kan også frembringe gode og brugbare resueltater med ens mc.Jeg har haft 3 mc dernede og blive indstillet og var fuld ud tilfreds.
    Men de har vidst nok også drag race erfaring.

• #9   21. dec 2006 Hejsa Sebastian
    Jeg skal først hente den hos slagelse mc engang i marts/april afh. af vejret, Så jeg får nok ikke udskriften før, Men ove ringer nok og fortæller mig hvad den har fået af hypper!

-Jesper

• #10   21. dec 2006 Har selv en ringe erfaring med rydberg,. De havde haft fingre i min første TL. Dens gasmålinger var direkte farlige..

Men jo der er flere der kan lave gode justeringer. Min erfaring holde rmig til Dyno. Han er eneste med expertise, erfaring og udstyr som jeg bruger. Har haft for mange dårlige resultater andre steder

• #11   21. dec 2006 Du beder bare om udskrift på mail. Det kan han sende i PDF med det samem til dig smiley

• #12   21. dec 2006 Det bliver først efter nytår, Han skal lige holde lidt ferie mens tid er siger han ;O)

-Jesper

• #13   21. dec 2006 smiley

hehe ok.

Skal nok et smut derover igen til marts. Har været der nogle gange efterhånden smiley

• #14   22. dec 2006 Hvad skal du nu have lavet sebastian??

• #15   22. dec 2006 ignition module hvis den passer fra en SV. Ellers skal han bare lave fuel pump accelerator software smiley

Kommentér på:
Så er Kawa'en røget ned til Mr. Dyno

Annonce