Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jet-kit til Hornet 600, Pengene værd?
  • #2   2. feb 2016 Har du overvejet at skifte den ud med en cykel der har de kræfter du ønsker dig ??
    Glæden ved 10hk er forduftet inden du får betalt stumperne. Det er 50 heste der skal til før du føler det rykker smiley

• #3   2. feb 2016 kig lige den tråd igennem som Hans Henrik linker til, det billigste er at sælge og købe en ny med flere heste smiley

• #4   2. feb 2016 Sæt din Hornet 20.000,- ned i pris så kan du komme af med den. Derefter kan du købe den cykel du vil have smiley

• #5   3. feb 2016 smid da cbr 600 f2 knaster i toppen , så er du nærmere de 97 hk. du reklamerer med den har
    og få så dyset dine originale kaburatorer på rullefelt , det vil føles som en ny mc

knaster fås fra ca.500 kr. og giver et par mm. højere løft på ventilerne så får du også fuld valuta for filter og dit komplette udstødningsystem

• #6   3. feb 2016 Uanset mærke og model, så vil dem det har kørt meget motorcykel fraråde dig at smide penge efter kn, jetkit osv. En potte kan skiftes og du justerer det originale ind herefter.

Så dårlig ide herfra, det lyder ellers godt og smart, men de ved også hvad der skal skrives for at en fanger interessen. Du får en dårligere maskine ud af din nuværende...

• #8   3. feb 2016 7# Skønt, så er svarene ikke den store overraskelse smiley

• #9   8. feb 2016 Nu er det sådan at jeg har alle delene liggende, så spørgsmålet er om det kan betale sig bare at dysse den ind, eller om jeg skal få fat i et jetkit. I behøver ikke fortælle mig at det ikke kan betale sig, for det er jeg godt klar over. jeg er bare stadig glad for min maskine smiley

• #10   10. feb 2016 Det er jo en indkøring uanset hvad du vælger!

Kommentér på:
Jet-kit til Hornet 600, Pengene værd?

Annonce