722 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

TL1000 luftfilterkasse mod. TL1000 luftfilterkasse mod.

Hej alle sammen

Har været ved at kigge gamle indlæg igennem for at se om jeg kune finde svar på mit spørgsmål, men synes ikke rigtig at kunne finde frem til noget!!
Vil gerne lave den modifikation af luftfilterkassen på TLR, men hvis jeg gør det kan den så gå igennem syn med det?? m.h.t forurening og sådan.

På forhånd tak:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TL1000 luftfilterkasse mod.
  • #1   25. nov 2006 Har du spurgt Mr TL? smiley
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2250

• #2   25. nov 2006 hvis jeg var dig ville jeg ikke selv lave det. få din mekanikker til det så han kan rulle før og efter for så kan du se hvormeget det giver. jeg har fået det lavet på min og jeg kan godt mærke forskel men jeg havde ikke råd til en power com. denne gang

• #3   25. nov 2006 Jeg selv mekaniker, godt nok med biler men det er som ikke noget problem at lave det. Det var også min plan at få fat i powercommander og få den rullet, cyklen er uden afgift og ikke synet, derfor jeg lige ville høre. Men det kunne da godt være jeg skulle prøve at ringe til Sebastian:)

• #4   25. nov 2006 Bülent du har vel ikek åbnet din kasse uden af få efterjusteret!!! eller? kan ikke læse ud af din tekst om du køre med elelr uden efterjustering. Men uanset, så er det er strengt forbudt og du taber ydelse ved at åbne kassenb uden at få efterjusteret :). Det er ren placebo effekt hvis du tror du har fået ydelse ud af det hvis ikke du har fået den efterjusteret smiley Har fået det målt op til flere gange på min egen smiley

Henrik, mht luftfilterkassen. Giv mig et kald så skal jeg forklare dig hvad du kan gøre ved din cykel så de rkomemr spræl i smiley Du behøver ikke få din mekekr til det, da det er ret simple indgreb!
    Mht syn er det intet proiblem at din kasse er åben. De måler ikke CO på en mc i den alder smiley Det er vistt kun de nye.
    Du kan fange mig på 20918608

• stefan j
    stefan j Tilmeldt:
    sep 2006

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #5   27. nov 2006 er der nogle der har prøvet at montere 2 kn et til hver? har set det gjort på en tysk hjemme side

• #6   2. dec 2006 det skal du ikke gøre! så får den jo varm luft fra motor= stort effekttab

Kommentér på:
TL1000 luftfilterkasse mod.

Annonce