457 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Spjældkaburator (keihin) Spjældkaburator (keihin)

Er der nogen der kan fortælle om fordelene/ulemper ved denne slags kaburator?? Eller bare noget!!!!
Har hørt noget om at de er lidt hurtigere på gasresponsen...
Har nemlige set sådan et sæt rimmeligt billigt på ebay! men er det vær at bruge penge på??
Håber der er nogle der kan hjælpe smiley

Vh Rune

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spjældkaburator (keihin)
  • #1   25. jan 2005 fordelene at idet selve spjældet er mindre opstår der mindre turbulens under spjældet, hvilket medfører den forbedrede gasrespons, og sikkert og nogle andre fordele, men det du primært mærker til er gasresponsen. Nogle mener de er sværre at få indstillet, men det skal du vel ikke gøre selv ?

• #2   25. jan 2005 Nej jeg skal ikke selv gøre det!!! den slags springer jeg ikke ud(nøjes bare med at køre mc...) Ved du om det er noget der kan mærkes- altså kan det svare sig og købe dem??

• #3   25. jan 2005 Den slags springer jeg ikke ud i... smiley

• #4   25. jan 2005 Peter har ret,

Samt man får mindre indsynings afstand.

Men hvis du ikke kører RACE, synes jeg ikke det vil være nogen ideel investering!

• #5   25. jan 2005 Rune... Det giver formentlig så lidt så du næsten ikke kan mærke forskellen smiley Tag i stedet og gem pengene til en 900 eller nogle gode affjedringskomponenter smiley Det vil du nok få mere glæde af på sigt...(siger ham der lige har været på aff. kursus...)

• #6   25. jan 2005 ja de er hurtige på responsen og i en fladsplælds cab trækker man spjældet helt væk i huldet så luften ikke skal forbi spjældet vilket betyder at huldet faktisk er stære, har hørt at man siger en 40 mm fladspjælds cab faktis svare til en 42 mm da der er det mere huld igennem. og så har de aksleratsinos pumpe eller pumber så de giver benzin så snart du drejer håntaget skal ikke først træke det via vakum. mine har to pumber.
    de klaper lidt sådane cabs nogen synes det lyder godt og andre tror det lyder som om ventilerne klapre.
    hvad er billigt når du siger det, de er meget dyre nye

• #7   26. jan 2005 Hallo hallo!!
    Tak for jeres svar...

Til Allan: Jeg har set dem på ebay hvor start prisen var 45€ og så vidt jeg ved er det ret billigt, han fik dem ikke solgt (prisen ved handel uden om auktionen var 95€) og så tænkte jeg bare på at købe dem hvis man q få fingre i den slags så billigt...

Bedst som Søren lige har skrevet et indlæg om at kunne udnytte alle kræfter af sin mc smiley det er nu hellere ikke fordi jeg sys min mc er sløv eller noget, har bare en svaghed for gode tilbud smiley :) smiley

• #8   26. jan 2005 Nu er tysk ikke min stærke side, men tror nok at der står de har "kørt" 10.000 km...

Kommentér på:
Spjældkaburator (keihin)

Annonce