1.632 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Er denne udstødning ulovlig? Er denne udstødning ulovlig?

Hej alle sammen.

Jeg ejer en Kawasaki KLX 250 - 2009. Jeg købte den brugt. Og den tidligere ejer, havde sat en ny udstødning på. Det er en GPR udstødning.

Der er godt med lyd på. Jeg har kørt op og ned af politiet og de siger intet. Men næste år skal jeg til Frankrig, og igennem Tyskland, og jeg ved, at Tyskland knap er ligeså glade for larmende udstødninger som det danske politi.

Men jeg ved ikke om den overhovedet er ulovlig. smiley

Her er en GoPro film hvor jeg køre på den, der kan i høre hvordan udstødningen lyder. smiley

https://www.youtube.com/watch?v=_1rWKdTwR2g

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er denne udstødning ulovlig?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #1   31. dec 2014 Der er DB killer i - så ingen bekymringer.

• #2   31. dec 2014 Som Sajmon siger. Prøv at fjerne DB killeren og køre en tur, du vil synes den er helt tavs når du sætter den i igen smiley

• #3   31. dec 2014 Haha okay. smiley Mange tak for hjælpen. smiley

• #4   31. dec 2014 Bare smid db-killeren i når du skal gennem Tyskland, så skal det nok gå. Men tag den da ud når du kører herhjemme, bilisterne skal jo kunne høre man kommer smiley smiley

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#5   31. dec 2014 Bilister kan ikke høre man kommer bagfra uanset hvor meget man larmer - først når man er 10m forbi dem i en overhaling, og til den tid vil folk som er velsignet med synets gave kunne SE en, ligesom de kan i sidespejlene.

Der er intet trafiksikkerhedsmæssigt argument for at larme ekstra.

Din DB killer gør at udstødningen er lovlig.

• #6   31. dec 2014 Hvis du synes der er godt med lyd i den der så skulle du høre min zx6r me 2brothers udstødning.
    Ikke korrekt at bilister ikke kan høre dig når du kommer bagfra Sajmon, men sikkert nok mindre end mange tror, kører selv bil og jeg kan sgu godt høre når der er en MC på vej hvis den har en god buldre/skrige potte på

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#7   31. dec 2014 Lækkert. Så ved du i 1 ud af 100 tilfælde der er en MC på vej bagfra, og hvad skal du så bruge den information til?
    Den ene cykel er så nødt til at larme så meget at føreren dårligt kan holde ud at køre på den, eller er døv.

Så slingrer du ikke tilfældigt længere fordi du lægger din tlf ned på passagerersædet i stedet for at skrive SMS'er?
    Lader du så være med at sparke din dør op foran ham?

Come on - det er ikke bagfra kommende MC'er man skal bekymre sig om, og hvis man som bilist misser en MC forlygte fordi man er for dum til at indstille sine spejle korrekt, eller i det hele taget bruge dem, så vil man misse alt andet som kommer bagfra også.

Og der hentydes ikke til nogle specifikke mennesker i ovenstående. smiley

• #8   31. dec 2014 #5
    Nej, men oftest er det bedøvende ligegyldigt om bilisterne kan høre dig mens du kører på en lige landevej, til gengæld er det mere væsentligt hvis man befinder sig i en by hvor du har biler på begge sider af dig pga. Flere vejbaner parallelt med hinanden, men lad os nu lade det ligge ved det.

• #9   1. jan 2015 det er jo en fingeret film, er det ikke et IC4 tog der kommer kørende, og helt af sig selv.. FAKE...

Kommentér på:
Er denne udstødning ulovlig?

Annonce