{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Udstødnig {{forumTopicSubject}}

Hej Mc. Galleri ved ikke om denne ligger i den rigtige del af forummet men hvis ikke må nogen gerne flytte den til det rigtige del smiley jeg synes min Yamaha lyder lidt tam med den Mivv Titanium der sidder på nu jeg har set lidt på en Cobra C4 men overvejer også at smide en Devil rocket begge skulle gerne være Slip - on potter (ellers har jeg misforstået noget).
Spørgsmålet er, er der nogen der kender til lyden på en Cobra vs. Mivv'en og evt. preformance forskelle (ikke fordi det er alt afgørende) mvh Chris D smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødnig
  • #1   11. sep 2014 Har du prøvet at fjerne db-killer?

• #2   11. sep 2014 er rimelig overbevist om den ikke sidder i smiley

• #4   12. sep 2014 Mivv titsnium er en relativt stor potte, hvilket jo gør at din cykel giver en lidt lavere og dybere lyd... (Fruen havde selv samme udstødning på hendes cykel - den blev skiftet til en ixil short Extreme - pga ønske om mere lyd..). Oftest så er størrelsen og materialet på potten udslagsgivende.. Groft sagt, Så jo mindre potte - jo mere lyd...
    Mht performance så er der generelt ikke mange heste at hente - med mindre den bliver kørt ind med luftfilter osv... Men mivv minder mere om oem potten end en lille gp-potte.. Håber det hjalp og at du finder det rigtige for dig.. - M smiley

• #5   13. sep 2014 Tusind tak for dit fine svar M Jeg vil da se mig lidt omkring så smiley

• #6   14. sep 2014 har sat en Cobra C4 på min GSX750f ,der var standard på før
    den snerre godt ved lave omdr. men hører den ikke så meget når man kører motorvej. ( der sidder DB killer i )
    tror den larmer en del uden.
    ok pris for potte + mellem stykke.

Kommentér på:
Udstødnig

Annonce