1.473 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
14 Svar

Tilmeldt:
7. maj 2007 Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 5 Emner: 67 Svar: 293
sv650 med tryk sv650 med tryk
Hej derude har en sv til leg og der har jwg overvejet at sætte en turbo på
Det i sig selv er jo intet problem
Menmenmen hvordan fungere det lige med benzin?
Kan den mappes i den nuværende computer eller kan det gøres med en powercommander
Eller er dwt en helt tredje måde?
Håber der er en der lige har viden tiæ at hjælpe mig
Det er modellen fra 03 og frem
0 synes godt om
aug 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 1.008
jun 2008
Følger: 32 Følgere: 29 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 701
men har du penge nok og det bare er for sjov så gå du bare igang
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.279
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 1.008
så får du da ikke billigere heste.
http://www.motorcykelgalleri.dk/marked/mc/159737-suzuki-sv1000s
maj 2007
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 5 Emner: 67 Svar: 293
Jeg ved godt hvad der er vildere og billigere, men det var ikke spørgsmålet.
Jeg har en aprilia sxv 450 med 74 hk på hjulet har også en r6 til sjov og en bmw med 250 diesel hk og med flere på vej og en lille hjemme bygger speedbåd men en ordentlig v8 motor i:)
Ved godt det er billigere og nemmere at bytte den ud, men så har man jo stadig noger alle andre har:b
maj 2007
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 5 Emner: 67 Svar: 293
Jeg er ikke fornuftig:)
Er tosset og vil have noget sjovt legetøj:b
jun 2008
Følger: 32 Følgere: 29 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 701
jun 2008
Følger: 32 Følgere: 29 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 701
jul 2013
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 543
benzin mængden skal jo styres ret præcis for at det spiller, så at begynde at hekse noget sammen selv (f.eks. montere ekstra dyser) uden at det hele bliver styret præcist. synes jeg ville være dumt.
jeg vil dog tro at du nok skal regne med at du skal have større dyser i (hvis du beholder det originale antal dyser)
eventuelt kan du prøve at høre turbomotor.dk om han har nogen ide'r, den mand er på ingen måde uden evner
Når du nu er igang med at gøre dig overvejelser, skal du nok også lige tænke dit kølesystem igennem. oliemængden og kølervæske mængden (går ud fra at den er vandkølet sådan en sv) er forholdsvis lille og derved hurtigere bliver varm, når der kommer tryk på.
eventuelt skal du også have sænket kompressionen på motoren, for at undgå at den tændningsbanker, inden der er kommet ret meget tryk på
mvh
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 374 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.001
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.929
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
Men der er jo nogle ting du skal gøre dig klart, hvad du forventer og hvad det må koste? Du skal også sænke kompression medmindre du vil køre med meget lavt ladetryk! Og umiddelbart vil jeg mene sv650 er en dårlig konstruktion til det. Har kendskab til en canadier der har lavet turbo på en vtr1000...
sv650 med tryk