2.031 visninger
|
Oprettet:
Pod filtre, dyser Honda CB 550 {{forumTopicSubject}}
Hej, har nogen erfaring med dyse størrelse på en cb550 med pod filtre og 4i1 "ret åben" udstødning?
Er gået fra str 98 til 115 og den kører/trækker rigtig godt op til 120... Rammer max 140 og er ikke specielt villig ved motorvejshastighed.. Derudover bruger den rigtig meget benzin i forhold til før, næsten det dobbelte. Har Googlet en del og ikke stødt på nogen der bruger større dyser end 115 og da det koster 300 hver gang man lige skal prøve et nyt sæt, spørger jeg lige her om nogen har noget erfaring
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 24 MC-er: 5 Emner: 53 Svar: 1.489
Måske du skulle prøve at give den et hak større tomgangsdysser, og så samtidig rykke dine nåle en smule ned ( så de bliver længere ), .. du ender hurtigt med et "punkt" I den høje midt, hvor cyklen bliver over-fødet, bare ved at gå op og op I hoveddysser ... ..
jun 2013
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 60
Men når det kun er i høj hastighed problemet er, betyder det så ikke at hoveddyserne skal være større, er det ikke dem der "bestemmer" i det område?
Nålene er hævet helt... Skal lige siges at jer er en novice på området ??
sep 2012
Følger: 14 Følgere: 136 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 643
http://forums.sohc4.net/index.php?topic=54644.0
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
sep 2012
Følger: 14 Følgere: 136 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 643
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 24 MC-er: 5 Emner: 53 Svar: 1.489
men joh Peter C .. du kan jo ellers tage den gamel metode, med at køre den ud I 2 gear, og slukke den med det same, tage tændrøret ud og se hvad farve det har ??
Er det helt hvidt, skal du nok gi´den lidt mere at leve af på hvoeddyssen
Pod filtre, dyser Honda CB 550