YZF R125 big bore {{forumTopicSubject}}
Hej Mcgalleri. Går at leger lidt med tanken om at smide et 182cc cylinder kit med tilhørende power commander på min yamaha.
Det her: http://www.ebay.com/itm/CILINDRO-COMPLETO-MALOSSI-YAMAHA-YZF-R-125-/161383484681?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item2593348d09
Overvejer også at supplere med en ny knastaksel:
http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-YZF-R-125-ALBERO-A-CAMME-MALOSSI-POWER-CAM-SHAFT-5913877-PER-TROFEO-YZF-/380444178785?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item58943d7961
Med til cylinderkittet følger der en powercommander med som hedder Malossi forcemaster 2. Hvis jeg køber kittet, er der så andet jeg skal bruge for at få den til at køre ordentligt, eller er det fint det der følger med? Derudover hvor meget vil en ny "racer" knastaksel give?
go aften til jer alle
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
okt 2013
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 31 Svar: 421
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
jan 2008
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 3 Svar: 2
Jeg har haft gjordt det på min gamle.
Ny knast, 180 cc, større indsugning, større gas spjæld, større dysse og pc 3 USB.
Første problem jeg løb ind i var benzin pumpen den kan kun lige levere nok.
Næste problem blev så koblingen, så er den ikke stærk nok..
Der kom et sæt hårde fjedre i det hjalp.
Og det endte med:
19.3 hk ved 8500rpm og 17.35 Nm ved 6300 rpm
YZF R125 big bore