Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning Yamaha yzf r6
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
    #1   21. jul 2014 Larmer mest?

Hvorfor er det et krav?

Hvilken årgang er det til og hvad må den koste?

Du kan jo bare pille potten af og kun køre med forrør - det er gratis.

• #2   21. jul 2014 der findes de der " billige " forlængere til forrør megaphone kalder de dem på ebay...
    Den kommer til at larme helt sindsygt, og alle vil tænke du har tabt din udstødning din knold.... Og du vil tænke du er konge smiley

Jeg har selv en Lazer GP på, men den larmer sku ikke meget mere end den org, men lige tilpas.

• #3   21. jul 2014 Ja vil gerne have den brommer lidt mere end den gør nu, synes der er fedt med masser af lyd ! smiley

Det er til årgang 08 og vil gerne bare vide hvilke der er bedst så kan jeg altid sparre sammmen.

så synes jeg det giver en meget mekanisk lyd smiley

• #4   21. jul 2014 Okay svarer det til den der hedder "racefit slash cut" ? for den synes jeg giver en mekanisk lyd i forhold til akrapovic slip on som jeg har på nu.

haha så er det jo som det skal være smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
    #5   21. jul 2014 "Brummer lidt mere" er jo også noget helt andet end "mest larm"...

På sådan en som din, er det nok at skifte potten ud med en anden. Det giver en fin brummen og et godt fornuftigt vræl når den får noget at leve af.

Akrapovic / Leo Vince / Yoshimura - det styrer du selv. "Slip-on" er hvad du leder efter.

• #6   21. jul 2014 Youtube er din ven...

Men så du advaret du vil blive trær af sådan en Megaphone potte... Og det er det du beskriver....

Men prøv og flå potten af og kør en tur så ved du om det er den lyd du vil ha,,,

• #7   21. jul 2014 Sajmon, der sidder allerede en Akrapovic på hans cykel, så jeg er ret sikker på at det han søger er fri blæs....

• #8   21. jul 2014 Det setup jeg havde på min R6, Lød ganske okay :D.

• #9   21. jul 2014 jan h - du har også samme pot som mig, så gad virkelig godt at høre forskellen på fult system og standart system med samme pot!

• #12   21. jul 2014 ADVARSEL, min gsr (gsxr 600 motor) blev jeg lynhurtigt træt af at køre uden DB-killer i yoshimura potterne, det gjorde simpelthen ondt i ørerne efter en tur på 10km+

man bliver tvunget til at køre med musik / ørepropper. og selv med DB-killer er det tæt på grænsen. Så sørg for at få DB killer med! smiley
    2 brothers eller Yoshimura kan anbefaldes til din r6

Søren hvis man ikke mapper hvad sker der så? effekt tab?

• #13   21. jul 2014 1000 tak Søren ! havde også på fornemmelsen at "katten" tog noget af lyden og den man kan købe på dit link er lige noget jeg kunne tænke mig for har ikke råd til full system lige nu desværre smiley

- kunne det så være en ide også at få power commander på når den alligevel skal mapning og indkøring ??

• #14   21. jul 2014 Elias G - tak for info det skal jeg lige huske så ! smiley

• #16   21. jul 2014 hvad koster en typisk mapping uden pc

• #19   21. jul 2014 Søren - det vil jeg lige prøve at kigge lidt på smiley

Kommentér på:
Udstødning Yamaha yzf r6

Annonce