{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.491 visninger | Oprettet:

Simon B
Simon B
Tilmeldt:
2. jul 2011
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 4

Suzuki Savage entusiast søges {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har lige fået en LS 650. Jeg kunne godt tænke mig evt at få pillet potten af den originale udstødning eller selve "dæmperen" i den bare. Men så skal der vel ændres noget dyse værk også?

Har du forstand på ændring af det og evt luftfilter, så min savage får bedst mulig lyd, så kunne jeg godt bruge din hjælp smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki Savage entusiast søges
  • #1   11. jun 2014 Behold din org. potte, den er god at have til syn. Køb en anden potte, jeg har en hvis det kunne være noget, se annonce : ) , den sad på da jeg købte cyklen, og der sad std. dyse (125) i. Men du kan såmænd roligt gå op på en 140 dyse, Savagen er utroligt magert sat op fra fabrikken. Men nu skal jeg ikke "kloge" mig, jeg har ikke en skid forstand på det (det får jeg altid at vide, kommer nok om lidt her også) min egen har sidst kørt med en 180+ dyse, der stadig var lige lille nok, nu er den sat op med en ca. 190 dyse (laver dem selv) men har haft pisse ondt i ryggen de sidste 5/6 dage, så har ikke fået prøvet det af endnu. Men tror den er ved at være der, måske skal den have lidt mere, men når det "rammer" laver jeg en der er ca. 5 nr. større, og kører den fint med den, så bliver det sådan!

  • #2   22. dec 2014 Jeg tror du har fat i noget der tom... hehe for Knud har fortalt mig, at han har kørt på din Savage. Den kokser til efter x antal km. Naturligvis pga den latterlige store dyse du sætter i karburatoren. 195 størrelse? Jesus, de helt langt ude altså smiley

    Man skal satme ikke over 145 dyse på sådan en maskine, det alt for stort...


  • #3   23. dec 2014 Det var da noget af en melding, jeg skulle så op på ca. 220 før den gik helt perfekt, med mindre hoveddyse satte den ud når den fik omdrejninger!! Det er fint nok at du ikke kan finde ud af det, men så lad os der kan, rode med det, så kan du trille rundt på din sløve ged! Du skulle ønske dig lidt mindre selvglæde og lidt mere respekt for andre end dig selv i julegave, glædelig jul smiley

  • #4   23. dec 2014 - og husk Simon, hvis du vil til at rode med større dyser, udstødning og filter, og ramme rimelig rigtig luft og benzin blanding efter/på tændrørs farve, så skal det gøres rigtigt.
    Meget ofte tror de folket fejlagtigt at de har helt styr på det, og ramt rigtig dyse størrelse uvidende om at det faktisk er deres tomgangsdyse der giver den fine kulør på røret og ikke hoveddysen..
    Er det noget du vil gi dig i kast med vil jeg gerne hjælpe og uddybe det for dig hvis det er nødvendigt, bare gi et prej smiley

    Go' jul til folket, og tillykke med din stamper Simon, den blir' du glad for smiley


  • #5   23. dec 2014 Kjøller, det er ikke korrekt, det kommer nu an på hvilken årgang og om det er original karburator setup... Der er altså mange forskele på savage's alt afhængig af årgang !
    Mange US modeller er f.eks født med en dyse 155 og anden type nål... Hvis du vil være så påståelig, så bliver du altså nødt til at sætte dig lidt mere ind i sagerne smiley


Kommentér på:
Suzuki Savage entusiast søges

Annonce