1.963 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Udstødning til CB500! Udstødning til CB500!

Hej alle,

Går og overvejer at købe en CB500 som første cykel, og vil høre om der er nogle gode input / links til køb af udstødning som kan give god dyb brumme lyd smiley ?

NU SKAL det kort fandme snart i hus, dør langsomt sådan en dag her med godt vejr og alle de forkælede MC'ister på alle deres fede MC'ere smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning til CB500!
  • #1   12. apr 2014 Er det en af de nye CB500'ere eller en af de lidt ældre ligesom min, der er tale om? I det tilfælde kan jeg varmt anbefale at sætte en LeoVince på! Overkommelig pris og lyder skide godt. Har selv en carbon LeoVince uden db-killer på min (har en video af lyden på min profil) smiley
    Det er en dejlig cykel...!

Her er en, hvor man kan høre det meget bedre ved 2:30 i videoen (også en LeoVince): https://www.youtube.com/watch?v=AcsQ8jDqGbU

• #2   12. apr 2014 Den lyder lækker ja - den vil jeg lige se nærmere på. Har også set flere af ham Schaaf's videoer - han får i hvert fald CB'eren til at se dejlig ud i det Østrigske landskab smiley
    Hvor købte du din udstødning?

• #3   12. apr 2014 Det er forresten en 94'er model, vist den samme som din.
    Den er med tromlebremse bagpå jo, men den bremser forhåbentlig stadig godt og upåklageligt?
    Har du købt andet udover ny udstødning til din?

• #4   12. apr 2014 Ja, det er nogle virkelig fede videoer, han laver!

Den bremser som den skal smiley
    Har skiftet forlygte, spejle, blinklys og så smidt en plov på den. Nu er jeg ved at lave en ny nummerpladeholder, som er lidt mindre samt sætte et clip-on styr på. Men alt det her er jo bare for sjov og ikke nødvendigt. Udover dette har jeg bare skiftet normale sliddele, men det kommer naturligvis an på, hvilken stand den du køber er i - min var ikke i den bedste stand (tidl. skolecykel).

• #5   12. apr 2014 Ved ikke med standen endnu, har fatisk ikke set den, men den er billig efter min mening og på det ene billede jeg har set af den i god stand og synet sidste sommer - håber bestemt ikke det er en tidligere skolecykel ;).
    Er ikke selv født med olie på hænderne, og den skulle jo være sindssyg driftsikker, så det er klart plus.

• #6   12. apr 2014 Købte udstødningen hos ProBike ligesom alle mine sliddele. Gav 2.600 for den. http://www.probike.dk/udstoedning.html

• #7   12. apr 2014 Cool tak for oplysninger, kan være du får en besked i indbakken på et tidspunkt smiley Hygge

• #8   12. apr 2014 Du skriver bare. Den cykel har efterhånden lært mig rigtig meget i takt med, at jeg har gået og rodet med den og løst forskellige problemer (ikke at det er en cykel med flere problemer end andre, men jeg har bare personligt rodet en del med den i forbindelse med skift af forskellige ting og sager) smiley

Kommentér på:
Udstødning til CB500!

Annonce