1.041 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

GSXR 250 ''tun'' Potte GSXR 250 ''tun'' Potte

Hej Kære MCG venner.

Jeg har en forespørgsel, hvilken sportspotte kan jeg smide på min GSXR250 uden at der er behov for omdysning? Vil jeg miste træk eller andet ved at smide en anden potte på?, jeg savner en lidt mere ''maskulin lyd''
Evt. nogen der har en eller har nogen råd til hvor jeg kan købe en , den skal være billig, jeg har kun givet 10000 kr for motorcyklen og har ikke intentioner om at ofre en tredjedel af dens pris bare på en potte hoho smiley

Bi-spørgsmål : Nogen der desuden kender nogen motorcykel klubber hvor man mødes og får en øl sommetider og kører en lille tur omkring midtfyn?

Og på forhånd TUSIND TAK smiley !!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GSXR 250 ''tun'' Potte
  • #1   23. okt 2013 Det skal helst være montage med ''spændebånd'' så den er let at pille af, den originale potte er jo desværre svejset fast på forrøret smiley !

• #2   23. okt 2013 så vidt jeg har kunnet forstå på tidligere tråde om samme emne, er at du selv skal igang med at tilpasse for-rør før der er held med det. Hvad der er af kriterier osv derefter har jeg ingen forstand på, desværre! smiley

• #3   23. okt 2013 Kan jeg mon skære den gamle potte af og så bare sætte en slip-on potte på ? smiley

• #4   23. okt 2013 Hvad med denne er det noget rigtigt hø?

(link fjernet)

• #5   23. okt 2013 Bare lige dom anden info. Mangler du et mørkt kåbe glas ligger jeg inde med et helt ny skriv pb vis det er noget

• #6   23. okt 2013 Hvis rørene passer sammen, så skulle der vel ikke være noget i vejen for det August smiley Du må igang med at måle lidt

• #7   23. okt 2013 Jeg har en lille fin Micron potte hvis du mangler noget der ikke blir for stort.
    For tror det kommer til at se lidt vildt ud med en "stor" potte på den.

• #8   23. okt 2013 Du kan godt bare skære den gamle potte af, og så finde en slip-on som passer på. I den perfekte verden, ville det være fint hvis du fik den kørt ind med den nye udst.... Men det er ikke en nødvendighed og der sker ikke alverden ved ikke at gøre det. Slet ikke når det er samme forrør.

Kommentér på:
GSXR 250 ''tun'' Potte

Annonce