2.394 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Yoshimura udstødning Yoshimura udstødning

Bestilte for 3 uger siden en Yoshimura RS 3 udstødning fra usa. og efter den var en tur igemmen told&skat kunne jeg så afhente den henne i super best i fredags (posten) også hjem og gi dyret den helt store vasketur, inden jeg monteret den. damn det rykker sku. fed lyd den har!!.. men uden fløjte :D... tro jeg skal ha nogle ørepropper hehe men jeg hadet lidt problemer med at få den helt tæt i samlingen. men tro den er der nu. men der står i papirerne at den kan tage skade hvis samlingen er utæt.... men hvordan fanden kan den tage skade af det???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Møbelsamling klædeskab 1.000 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yoshimura udstødning
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.921
    #1   25. jun 2013 Hvis samlingen er utæt, vil den knalde og brage fordi den tager lidt falsk luft med ind - og det ødelægger ulden, som så gør at svøbet på potten brænder i stykker.

Du skal desuden kigge på potten med jævne mellemrum - lige så snart den får lidt sorte pletter eller skjolde som ligner forkulning, skal den have ny uld for at den ikke brænder i stykker.

• #2   25. jun 2013 du skriver uden db. killer..

fulgte den ikke med..

mvh

• #3   25. jun 2013 Er du sikker på det ikke bare er det lille hul i potten der udleder kondensvand ?
    Hvis man ikke er klar over det kan man tro samlingen er utæt.

• #4   25. jun 2013 Hvordan knalder, og hvornår??? den knalder ikke når jeg gir gas gas, men slipper jeg gassen hen mod et lyskrys knalder den lidt... lige som når man høre en le mans racer, synes faktisk det lyder meget godt, men ved ikke den skal gøre det

Men små 150 km. tager den vel ikke skade af... det lort jeg hadet brugt til at tætne den med Udstødningspasta Firegum faldt ud da vi kørte til Rørvig og hjem i regnvejr lørdag nat

• #5   25. jun 2013 Busa. Jo den var med i kassen... har bare ikke sat den i endnu, men det bliver jeg jo nok nød til smiley folk er jo ved at ryge på røven bare man gir den lidt gas smiley

Mikkel. Nej den var utæt ned i samlingen.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.921
    #6   25. jun 2013 Prutter den ved gasslip, så ødelægger det ulden. Måske langsomt, men det slider hårdere på den...

• #7   25. jun 2013 OK. så må jeg jo tætne den om... lort!!

• #8   25. jun 2013 ok det var godt den var med..
    mvh

• #9   26. jun 2013 Tjekket lige deres hjemmeside ang. det med at den skal ompakkes med ny uld.. de skriver "Yoshimura Road exhaust systems need to be repacked every 7,000 - 10,000 miles"

http://www.yoshimura-rd.com/t-Engine_Services_mufflerRepack.aspx

• #10   26. jun 2013 det er da en skod pipe hvis man skal rode med det lort ved hver 14.000km..

jeg har selv det mærke Yoshimura oval 3, og det er den 2 knallert jeg har med det mærke, jeg har pt kørt med de potter jeg har nu i ca 15000. km.
    de lyde og opfører sig som da jeg satte dem på.. og jeg har ingen planer om at pakke dem om eller noget, pt...

men det om pakkeri gælder måske ikke min model pipe.. kan man være heldig..
    smiley :)

mvh

• #11   26. jun 2013 Ja Busa, det kommer jo så også lidt meget bag på mig at man over hovedet skal skifte det... jeg troet jo en udstødning var en udstødning! vis jeg hadet vist det, så hadet jeg nok valgt at lade være med at bruge penge på den

• #12   26. jun 2013 ja enig..

men når det så er sagt, så tror jeg det er de færreste der rode med deres potter så tit. som ved ca 15.000 km.
    jeg vil tror der er flere ( mange ) der har kørt både 10.000 km og 100.000 km med de potter ude at pakke dem om, så jeg tror vi bare skal tage den med ro..

det er vist først et problem hvis , man køre med sådanne rør her.. så skal de nok pakkes om tit.. og med meget uld . .

smiley :)

mvh

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=fvwp&v=Gmol26qMTxY

• #13   26. jun 2013 Ja jeg håber fandme du har ret altså!!

Hehe sjov video, godt lavet smiley

Kommentér på:
Yoshimura udstødning

Annonce