Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Om drysning
  • #2   19. maj 2013 jeg kan fortælle at med min gamle cbr600f2, der kørte med komplet shark udstødning, med godt store forrør og kn-filter endte jeg ud med 93 hk på hjul. Std. ligger sådan en svend ca 85 hk + - 2-3 stykker

Så en indkøring vil som regel være at foretrække. men forvent ikke det vilde, folk er så forhippet på toppen, men det der tæller er faktisk mellemområdet. Og ligeledes hvordan den tager gassen.
    Lad være og kaste for mange mynter efter den, opgrader i stedet hvis du synes den er for sløv. smiley

• #3   19. maj 2013 jeg kan sige at jeg satte KN filtre på min XJ-D fra 96 ... Det tog lidt tid at få den dysset ind ( af og på med kabs 4-5 gange ), Større hoved dysser, lidt større tomgangsdysser, og flytte nålene, så de gav lidt mindre beizin pga tomg-ds ... men så var der liv smiley ... den blive meget sjovere at køre på, nok noget mere træk, i midten .. og fuck den lød fedt

• #4   19. maj 2013 Har tænkt at smide den ned til yamaha og få det gjort da den alligevel skal have serviceret forgaffelen:-)

• #5   19. maj 2013 Men det sjovt nogle har fået massere ud af at om dysse hvor der andre der ikke har fået noget ud af deres maskiner ved en omdysning

• #6   11. jun 2013 En omdysning koster omkring 3500,- ved forhandler (ca. i mit område), og kan ikke forestille mig at du får for 3500,- kr sjov ud af det smiley

Kommentér på:
Om drysning

Annonce