Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En af verdens bedste ombygninger af ER6
  • #1   16. apr 2013 Hvem har kåret den til det ?.

• #2   16. apr 2013 Tænkte det samme

• #3   16. apr 2013 Bedst ombygget er vist en smagssag. Hvad er forresten meningen med indlægget?

• #4   16. apr 2013 Ham der har bygget den. Umidelbart var den federe i grøn

• #6   16. apr 2013 Nu har jeg gennem fire år været en del af div internationale forum, så jeg ved lidt om hvad andre har lavet ved deres ER6 smiley

• #7   16. apr 2013 Tjaah, køn er den sgu ikke efter min smag..!!

Men meget fedt at folk gider gøre så meget ud af at få en unik cykel..

• #8   16. apr 2013 Ah man kan ikke diskutere smag.
    Kan godt forstå at man ikke lægger kort i mellem med den overskrift, men er da ret sikker på johndoe har ret i, at det er en af de mest ombyggede smiley

• #9   16. apr 2013 Mest ombyggede måske. Men bedst vil jeg være ret usagt.
    Det er ikke noget der falder i min smag må jeg sige. Men heldigvis er smag SÅ forskellig.

• #10   16. apr 2013 Så kører janteloven igen smiley

• #11   16. apr 2013 Vil mene billedet ikke yder den mc retfærdighed , men glæder mig til at se den live i Svendborg d.26-27April smiley

den kan vel pyntes med lidt røg smiley

• #12   16. apr 2013 Den her er meget mere MIN smag.

profilbillede
  • #13   16. apr 2013 Chris, hvis du gad og ulejlige dig med at læse hvad der er lavet ved den, så burde du af alle kunne se at de stumper der er smidt på den ikke kan laves med noget der er bedre smiley
    smag er heldigvis forskellig, ønsket var at lave en ER6 som ville blive forbedret meget mht køreegenskaber, affejdring, motorkraft, bremseevne samt vægt

• #14   16. apr 2013 caféracere er bare fortyndet så meget efterhånden at man kan brække sig af ordet alene !

• #15   16. apr 2013 ja jeg skal da lige love for janteloven køre..

Chris. Dækmontør / RPM-Racing : arh jeg ved sku ikke helt om der ikke er lidt stil forvirring over den. cafe stil og streetfighter.

• #16   16. apr 2013 Jantelov!
    giv nu manden lidt credit for arbejdet! eller lad være med at kommentere.Han er jo stolt og glad, og cyklen er der kræset om om man kan lide looket eller ej...Sjovt nok skal han straks rakkes ned med imellemlinjerne kommentarer om at han ihvertfald ikke skal tro han er noget.. Hvor er det sørgeligt at galleriet er endt sådan.
    Folk gider jo ikke poste herinde når alting straks skal rakkes ned.

Læs tråden forfra igen inden der snakkes udenom, undskyldes eller hakkes på mig! Det er sq ikke i orden, og en ærgerlig tendens der er herinde

• #17   16. apr 2013 Johndoe. Jeg har skam læst og kigget din profil. At stumperne er kvalli er jo ikke ens betydende med at man får verdens bedst ombyggede bike. Det vil jeg mene den færdige helhed gør. Og jeg syntes der er lige lovligt mange ting der ikke hænger sammen rent stilmæssigt/liniemæssigt. Respekt for dit store arbejde, ikke et ord der . Men det falder ikke i min smag. Men nu byggede du den vel heller ikke til andre end dig selv.

Og hvad har noget med jantelov at gøre ?. SKAL man nu være enig for ikke at få den kylet i hovedet. Vi ER vel for pokker da forskellige.

• #18   16. apr 2013 Altså når man selv ligger ud med ord som "en af verdens bedste" så må man vel forvente, lidt subjektive meninger.....det er heller ikke lige MIN kop the, men knæk og bræk med det

• #19   16. apr 2013 Sebastian. Du tolker da helt klart MIG forkert hvis du mener jeg ikke giver ham credit for sit arbejde. Det ligger da helt fast at han skal være stolt af det han har bygget.

• #20   16. apr 2013 Så kald det noget andet. Det har intet at gøre med at være uenig eller enig, men noget at gøre med at sige tingene på en ordentlig måde. Måske lidt anerkendelse kunne gøre det istedet for at man er nedsablende.

Jeg ser på hele tråden.. Læs lige den første halvdel igen....

• #21   16. apr 2013 grimt , min mening
    men sikkert et godt håndværk der er bag ...

• #22   16. apr 2013 Er vi nået dertil hvor vi skal rose hinanden uanset hvad. Jesus !!!!

Nå fuck det. Johndoe. Bare klø på. Jeg håber du er klar over at mine indspark ikke var ment hverken nedladende eller miskreditterende.

• #23   16. apr 2013 Dette er efter MIN mening den BEDSTE smiley er så lidt i tvivl om den bagsvinger og org bagdæmper gør den noget godt den laver 120 hk med turbo

profilbillede
  • #24   16. apr 2013 Nej det er vi skam ikke. Det er ikke det jeg skriver, men jeg vil da gerne skære det ud i pap.
    Noget ala...
    "hold da op den er der brugt meget tid på og kræset omkring, men det er ikke så meget min smag, jeg er mere til....."

Det ses dagligt herinde at folk i tråde ikke har andet end negative og nedsablende ting at sige.. Det er ærgerligt, for det skræmmer folk og ildsjæle væk.

Lad nu være med at tage det perosnligt Chris, som jeg skrev så kigger jeg på hele tråden.. Se fx Renes kommentar "Grimt"
    Sq da ikke noget at sige til at folk ikke gider oprette tråde om deres øjesten, det de brænder for, det de vil dele med andre, når man bliver modtaget på den måde

• #25   16. apr 2013 Jeg er glad for min mc, og stolt af det er min, er første gang jeg prøver at lave sådan noget, og for fanden det tager lang tid og få skrevet sammen med de rigtige folk rundt om i verden, og "låne" en ide her og en der, for så til sidst at stå med noget komplet.
    Planen er, at ændre bagenden og male alt matsort til vinter og så bygge en motor med turbo på. Jeg går ikke vildt meget op i lakering og fint skal det være, det skal kunne køre, og køre godt og hver dag. Selvfølgeligt er jeg ikke anderledes en så mange andre, at det er fedt at få anerkendelse på det man har lavet, MEN er også modtagelig for kritik, hvis den er konstruktiv.
    HOLD kablet stramt, det er lavet til det, også når vejen snor sig smiley

• #27   16. apr 2013 johndoe den finder du ikke herinde. Jo måske i 1 ud af 10 tilfælde!

Jeg ville nok smide tråden op på et ER5 forum

• #28   16. apr 2013 Det ville hjælpe meget bare med et ordentlig styr på risere

• #29   16. apr 2013 Glenn B Griner sgu stort, hvor fanden ser du de riser ? der er clip-on styr på smiley og det skal der være, den er ikke lavet som en morfar mc

• #30   16. apr 2013 det der er fedest ved den mc er alt det arbejde der er lagt i motoren og at den ikke (bare) er stylet.
    flot arbejde og den skal sku nok blive sjov at smide rundt i svingene.

• Jørn L
    Jørn L Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 2 Emner: 5 Svar: 74
    #31   16. apr 2013 Flot maskine,har du selv lavet clip on styr?

• #32   16. apr 2013 uden tvivl flottest i grøn der er vel en ninja 650.. men fin er den da! Jeg selv er lidt ked af kawa ikke bruger 90-100 hk motorer i deres 650 som andre producenter. (hornet 600/gsr 600 osv).

• #33   16. apr 2013 Den grønne er flot, bortset fra forlygten.
    Den ligner en Darth Vader-maske.

• #34   16. apr 2013 100 hk er egentlig ret meget på en to-cylindret 650 kubikker, det nærmer sig samme litereffekt som ducati 1199

• #35   17. apr 2013 Morfar er = stor kåbe og tung cykel
    Let cykel med bred styr på riserer = sjov på de snoede veje
    Let cykel med clip-on styr = tøsecykel eller cafe eller banejern
    Er din cykel et banejern eller cafe???

• #36   17. apr 2013 Man kan ikke oprette et indlæg og påstå at en maskine er verdens bedst ombygget og så blive tøsefornærmet når nogen ikke er enige...... helt ærligt

det er sgu en smagssag

• #37   17. apr 2013 Hvis man bygger om for at sælge betyder andres mening jo en del, men ellers betyder andres mening jo ikke ret meget, bare man har nået sit mål og cyklen passer til ens kørerstil

• #38   17. apr 2013 Ligepræcis.. Janteloven smiley

Står der nogen steder at den er verdens bedste ombyggede?

Så vidt jeg kan se står der "en af verdens mest og bedst ombyggede"

• #39   17. apr 2013 Den er i hvert fald ombygget, jeg personligt bryder mig slet ikke om ombyggede motorcykler (medmindre det er choppere og cafe racere) så for mit vedkommende bliver en moderne MC kun grimmere af at blive ombygget..

Men det er MIN subjektive mening.. problemet opstår når ejeren af en ting vælger at kåre sit køretøj til fedeste, bedste mm..

Man ødelægger det faktisk for sig selv, ligesom drengene på bilgaller som sælger "Danmarks fedeste BMW"

BMWen kan være pisse fed, men straks begynder folk at diskutere om det er Danmarks fedeste, og det er klart for "fed" er jo en smagssag..

• #40   17. apr 2013 Det er netop det der er janteloven.. smiley

"problemet opstår når ejeren af en ting vælger at kåre sit køretøj til fedeste, bedste mm.. "
    Det kan vi danskere bare ikke have! Så skal man straks nedsable..

Sjovt nok er der ingen der læser at han skriver "en af verdens", han kårer den da ingen steder som værende verdens bedste!?

• #41   17. apr 2013 Sebastian, der handler da ikke om at nedsable, men at udtrykke sin mening (som afviger fra trådstarters) folk har en tendens til at ty til "uhhh jantelov lalala" hver gang nogen er uenige. Om han siger at det er verdens bedste, eller én af verdens bedste er da fuldstændig ligegyldigt - der er nogen der er uenige - punktum.

• #42   17. apr 2013 Nej det har intet med jantelov at gøre, jantelov er når man har ondt i R**** over at han har en fed maskine, det her handler i bund og grund om at folk ikke synes det er "en af verdens bedste" ombygninger..

havde han skrevet, hvad synes i om min ombygning, så er jeg sikker på at han havde fået meget bedre respons!

• #43   17. apr 2013 Rene det du skriver er netop jantelovens 1. bud smiley

Men nok om janteloven.. Jeg har sagt hvad eg mener og siger det gerne igen.
    Det er så typisk på mcg at når ildsjæle laver tråde, så er der ikke ret meget anerkendelse at hente fra brugerne herinde. Det er ikke kun i denne tråd, men i mange tråde.. Det er ærgerligt, for det gør at der er rigtig mange fede tråde som ikke bliver oprettet, fordi opretter ikke gider diskussioner, mudderkast, nedsabling, negativitet.
    Jeg er en af dem der poster meget mere i udenlandske forums end her, fordi at omgangstonen er en helt anden der.
    Så set som for to dage siden brugte jeg 20 minuttre på at oprette en tråd herinde, hvor jeg forinden havde lavet noget benarbejde i forhold til at indhente et godt tilbud (cirka ½ pris) på en GPS tracker. Indenfor 30minutter var trackeren nedsablet, og en anden der var 1500kr billigere blev foreslået. De folk der deltog mente at den de foreslog dækkede deres egne behov, og kunne ikke sætte sig ind i at den jeg havde foreslået kunne dække andres behov, dvs at for de 1500kr mere den kostede, ja der fik man nogle andre ting som den anden ikke kunne matche, nogen ting som andre måske ville betale 1500kr mere for.. Jeg slettede tråden igen, for hele essensen i tråden blev drejet over til nedsabling og diskusisoner om hvem der synes hvad var bedst i stedet for at man som tråden lagde op til bød ind hvis man var interesseret.

Det er det jeg er træt af.. Og denne tråd her den vidner om det! Folk der ligger arbejde i noget smutter herinde fra fordi de samme personer igen og igen skal uddele negative holdninger til højre og venstre

• #44   17. apr 2013 Mirza. læs lige janteloven igen. Den handler i den grad også om den enkelte person.. Ikke kun det han ejer... Men du har ret. havde han spurgt anderledes, så havde han nok også fået anderledes svar.. Det er netop min point.. Det er ærgerligt det skal være sådan, for cyklen ser jo ikke anderledes ud uanset hvordan man spørger

• #45   17. apr 2013 Så når ildsjæle laver indlæg, så skal man være enig og have samme holdning?

• #47   18. apr 2013 Rene nej, det er ikke det der er min pointe, selvfølgelig må man være uenig og have en anden holdning. Det er måden man siger det på det/udtrykker det på, som jeg betragter som værende et problem her på galleriet.

• #48   18. apr 2013 Fed maskine - glæder mig til at se den IRL til åbent hus næste weekend smiley

• #49   19. apr 2013 Hvad du/i synes om den er en smagssag, tanken med den, var at lave en ER6N med ALLE de bedste dele der kunne sammensættes, for at optimere køre, bremse, styr og motor egenskaber, samt minimere vægten. Formålet har ikke været at lave en smuk mc, men en der kan køre og styre. Om du mener det er en cafe, bane, eller hverdags mc, er op til din optik, jeg har sammensat hvad jeg og MANGE ( div forums internationalt ) andre mener er det bedste. At finde de rigtige dele, få dem tilpasset, og til at spille max, har taget lang tid, men men det er min. Jeg kunne købe andre mc der ville være ligeså gode eller bedre, til samme pris, men jeg ville have MIN mc, noget ingen andre havde. Og det har jeg fået, og er glad for den, og nyder bare at kigge på den smiley

• Jørn L
    Jørn L Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 2 Emner: 5 Svar: 74
    #50   19. apr 2013 johndoe - Hvor har du skaffet clip on styr?

• #51   19. apr 2013 Clip-on fra ABM

• #52   21. apr 2013 Enig, men de kommentare der har været her har jo været ala "det er en smagssag" det ser jeg ikke som værende hård tone smiley men skal ikke gøre en større debat ud af det, er enig i at man kan pakke sin kritik konstruktivt ind, så ingen bliver stødt smiley

• #53   21. apr 2013 Fedt at nogle gider bygge om... og smag kan ikke diskuteres smiley

• #54   21. apr 2013 Lol verdens bedste ^^

• #55   21. apr 2013 Smag ER forskellig fat det nu ...................... Fin knallert iøvrigt

• #56   23. apr 2013 Skide godt. Personligt kan jeg godt lide at folk selv gør noget ved knallerten.

Der er sgu mange som syntes min er grim og enkelte som godt kan lide den. sådan er det, og det bliver nok ikke anderledes og det skal det sgu heller ikke.

Jeg ville nok ikke selv lave en overskrift som denne om min.

Se verdens fedeste ombyggede VN800 smiley Og så smide et billed af min egen. smiley

Måske bare en overskrift alla det her.
    Jeg har bygget på min knallert og er sgu tilfreds

Men det er sgu ikke noget som kan bringe mit pis i kog, når andre tør skrive at de syntes de har verdens fedeste kværn. Det kræver da lidt nosser. smiley

PATTER.

• #57   23. apr 2013 Det må da være verdens fedeste VN800 ^^ smiley

Kommentér på:
En af verdens bedste ombygninger af ER6

Annonce