{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Z750 med z1000 motor
  • #1   10. apr 2013 Så skal du bare huske at oplyse det til dit forsikringsselskab hvis du vil have forsikring til at dække.

Den er sikkert blevet en del sjovere at køre på.
    Hvad har det kostet at bygge den om?

• #2   10. apr 2013 Hmmmm kan godt være jeg har tabt sutten og det er på ingen måde for at ta glæden fra dig, men hvorfor købte du ikke bare istedet en z1000 og evt lavede enkelte modifikationer herpå?

• #3   10. apr 2013 Det koster ikke ekstra i afgift ell. noget?

• #4   10. apr 2013 ja ja selvfølgelig, men prisen er den samme. da det bare er ansvar, og den først stiger over 1000 ccm.
    jeg har brugt rigtig mange penge på det, men det kunne ha været gjort for 10-15000

• #5   10. apr 2013 Hehe du tager skam ikk glæden fra mig, det var også i overvejelserne. men som sagt så kunne jeg lave ombygningen for lidt over 10000, og det havde kostet væsentligt mere at skulle sælge min egen og derefter købe en z1000

• #6   10. apr 2013 R.M.E
    Nej det kostede ikke noget i afgift, da det kun er motoren jeg har flyttet over, og den har under 20% effektforøgelse. men bremser, affjedring osv, må jeg ikke flytte over, så kan der komme problemer med afgift...

• #7   10. apr 2013 Hmmmmm hvis vi bare kigger lidt på priserne de forskellige er sat til salg til (og derfor nok noget højere end den endelige pris) synes jeg da ikke der er nogen voldsom forskel set i forhold til de mange timer du har lagt i projektet........
    Men om ikke andet har du da en custommodel, men jeg gætter på at den kan blive vanskelig at sælge og ikke tabe alt for meget på - men det er jo en helt anden side af sagen smiley

• #8   10. apr 2013 Nej det er rigtig, men det hele var sådan lidt et impuls køb sidste sensommer, og synes det kunne være sjovt med en cykel der var noget hurtigere end hvad den måske udgav sig for.
    Og det var ca 20000 billigere, end at sælge og derefter købe en anden, men efterfølgende har jeg stort set brugt de penge alligevel på akrapovic system, supersprox kædekit, pc3 osv osv. Men det har været sjovt at få det hele til at spille...

• #9   10. apr 2013 Har heller ikk mc for at tjene penge eller tænke økonomisk, men for at have det sjovt...
    Det jo en hobby/legetøj...

• #10   10. apr 2013 Jeg kan skam godt følge dig smiley men en del af os Nordjyderne er sååååå fattige at "vi" ikke kan nyde den luksuriøse indstilling til pengetab (uha alene det at skrive ordet gør helvedes ondt ......)

• #11   10. apr 2013 var det kun for at få mere power som du skrev eller var der problemer med din gl. motor?

Kommentér på:
Z750 med z1000 motor

Annonce