Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gsxr 1100 tun
  • #1   8. apr 2013 vægt- fuck jetkit !

• #2   8. apr 2013 Er den da ikke hurtig nok?

• #3   8. apr 2013 Et jetkit skader ikke, men du vil nok få mere glæde af nye lettere fælge evt fra en nyere Suzuki. Det vil du mærke meget mere.

• #4   8. apr 2013 Jo er hurtig nok.. Men har en kammerat der fabler i vildelser om at tune hans så må jo heller få min hurtigere;)
    Ja okay men de nyere fælge passer da ikke over på?

• #5   8. apr 2013 et jetkit giver lidt effekt - lige omkring det røde felt og næppe brugbart

få bestilt tid til justering på rullefelt og smid hellere pengene der

• #6   8. apr 2013 tricket er ikke at få flere heste men at udnytte dem man har bedre som de andre siger vægtbesparelse er vejen frem.

og for at svare på dit spørgsmål.
    mener man kan få et 1240 stempelkit
    andre knaster et sæt fladspjældkarbs + msd eller dyna 2000 tændinganlæg så er du godt på vej det er dyrt og ikke særligt anvendelig til almindelig gadekørsel. og vis du ikke selv kan skrue så ville jeg bare droppe det.

• #8   8. apr 2013 Er det fordi han ikke må komme først til pølsevognen..:-)

• #9   8. apr 2013 nej han skal sgu da komme først til pølsevognen det er bare de færerste der ved at man ikke har råd til en kradser når du kommer frem for det koster at komme først på en ældre cykel..

• #10   8. apr 2013 Hehe er så irriterende når den sidste pølse med svøb er snuppet:)
    Arg det med fælgene er vist ligemeget men spørgsmålet var om det kunne betale sig at få monteret jetkit når den nu alligevel skulle ha justeret og rengjort karburator?

• #11   8. apr 2013 det vil give lidt om det er mærkbart eller ej er der delte meninger om jeg syntes mine gsxr carbs fik lidt bedre respons med et dynojet kit men hvad jeg har læst mig til skulle factorypro være bedre.

• #12   8. apr 2013 Sys nogen snakker om at den trækker meget bedre? Og selve jetkittet er jo ikke så dyrt er det ikke ca 1500kr.. Så når man alligevel har det åbnet op?

• #13   8. apr 2013 om den trækker bedre skal jeg ikke kunne sige der er så mange forskellige meninger så det er jo nok bare at prøve selve kittet koster omkring en tusse på ebay men så skal den jo også rulles ind.

• #14   8. apr 2013 Ja må lige se hvad prisforskellen er...

• #15   8. apr 2013 Jetkit virker rigtig godt i mellemområdet , har selv haft en 1100 fra 1991 hvor jeg fik det monteret smiley Det er bestemt pengene værd.

• #16   8. apr 2013 Så skulle der vist være basis for et par hypper mere, værsgo´: http://gszone.biz/

• #17   8. apr 2013 jens f det er den forkerte side du har linket til hans henrik har linket til den rigtige længere oppe.

• #18   8. apr 2013 Det fedeste ville være et par fladspjældskarboratorer, men hvis pengepungen ikke helt er til det, synes jeg et Jet kit er et fantastisk alternativ.

Jeg har smidt åbne pod filtrer og et stage 3 jet kit på min. Det har gjort en VERDEN til forskel. i midterområdet. Samtidig er gasresponsen også blevet en smule bedre.
    De penge er givet godt ud efter min mening.

At trimme den og smide vægt er en selfølge, men efter de åbenlyse ting er skiftet bliver det også hurtigt en dyr affære.

• #19   9. apr 2013 En åben potte, clamp on K&N filtre og stage 3 Dynojet kit så spiller det. På min var det næsten som at få en ny motor. helt jævnt og stenhårdt træk helt fra bunden. Har tidligere monteret stage 2 på en SZR 660'er og der gav det næsten 1000 omdrejninger på toppen i højeste gear.

Kommentér på:
Gsxr 1100 tun

Annonce