5.152 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

UNO MOTOR TROLDMANDEN FRA HOLBÆK TORBEN HANSEN UNO MOTOR TROLDMANDEN FRA HOLBÆK TORBEN HANSEN

jeg var lige forbi westside racing i snertinge http://w-rs.dk/ og hvem stod der bag disken troldmanden i tuning torben hansen mange husker ham fra UNO MOTOR i holbæk og den mand kan sit kram det helt sikkert så hvis der nogen der skal ha trimmet deres racer både 2 og 4takt så står jeg inde for torben han er virkelig dygtig læs lidt her fx http://www.scootergalleri.dk/grupper/kreidler_klubben/911385-torben_hansen_cylindre go dag herfra

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  UNO MOTOR TROLDMANDEN FRA HOLBÆK TORBEN HANSEN
  • #1   1. feb 2013 Har selv haft fornøjelsen af en kreidler 5 gears motor fra ham. 50ccm,18000 omdrejninger og ca 18hk. Alle yamaha drengene havde ingen chance drejvetilsmotor og hvad de ellers havde.

• #2   1. feb 2013 Torben kan bare det der med 2 t
    jeg havde en jawa 180 cc den fik han lig lov til at lege med og hold kæft den kom til at køre og lyde fedt..
    så jeg kan godt anbefale ham

• #3   1. feb 2013 er der nogle som kan anbefale WS til opsætning af affjedring og renovering, så var det måske ikke nogen dum ide at få den derned for så kan de pille motor samtidig

• #4   1. feb 2013 Per rasken er dygtig med dæmpere og kan godt stå inde for hans opsætninger han har kørt race i mange og hans søn Thomas osse så der går man ikke galt i byen han kan sikkert osse skaffe jer gade dæk til gode priser prøv og gi dem et kald den nok Torben der tar tlfen mvh Lars

Kommentér på:
UNO MOTOR TROLDMANDEN FRA HOLBÆK TORBEN HANSEN

Annonce