{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slip on
  • #1   29. okt 2012 Den skal vel bare have samme diameter der hvor den Skal skubbes sammen

• #2   29. okt 2012 Langt fra sandsynligt... Slipon diameter, rørets længde og evt knæk skal passe og endelig drejet og fastgørelsen på potten også..

Men mon ikke der skulle være et eller andet derude der passer, mest sandsynligt fra en nært beslægtet yamaha?! Spørgsmålet er bare hvordan man finder det smiley

• #3   29. okt 2012 Jeg vil mene potten skal passe til den ccm din mc har. Altså du ikke kan sætte en 650ccm potte på en 1000 og omvendt.

• #4   30. okt 2012 Intet problem så længe vi går ud fra at det er en åben model vi taler om, altså en han vil montere for at give mc'en mere lyd...

• #5   30. okt 2012 Allan: Siger du man kan bruge en udstødning fra en 650 på en evt SV1000, så længe det er for lyden?

• #6   30. okt 2012 Jeg har rodet en del med de forskellige potter til motorcykler og min erfaring er at så længe det er de åbne modeller, er der ingen forskel overhovedet. Det er meget muligt at der kommer en forskel i indre diameter hvis man sammenligner en til en 250'er og en til en 1000. Men fra f.eks 650 til 1000 har jeg aldrig oplevet en forskel.

Mellem v2 og r4 motorer er der til gengæld en forskel i opbygningen af potterne og det kan ikke anbefales at montere f.eks potterne fra en hayabusa hvis man lige har fundet et fint sæt der, overpå en v2.

• #7   30. okt 2012 OK. så er jeg med. Sålænge man holder sig til samme motor er det fint nok. Takker.
    Er det en VTR du sidder ved siden af...? Super sprød

• #8   30. okt 2012 Den trefarvede på billedet er en Bimota. Din Bandit er mildest talt heller ikke standard kan jeg se - den er satme fed smiley

• #9   30. okt 2012 Nikolai - vi kan evt snakkes ved omkring en potte. Hvis jeg får et billede og en god beskrivelse af originalpotten, er det muligt jeg kan findefrem til noget der kan passe på din...
    Kan næsten forstå at ideen er at finde noget der er bare lidt billigere end de (få) der er til salg til yzfr'en smiley

• #10   30. okt 2012 Allan R: Takker. og nej den er ikke standart mere..er lagt noget tid og penge i den smiley

Kommentér på:
Slip on

Annonce