{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.606 visninger | Oprettet:

sym 125 {{forumTopicSubject}}

hey i forumet, jeg har en makker der har købt en ny sym 125 symphony for et lille halvt år siden, og den er satme død, og ja jeg ved godt at det ALDRIG bliver nogen raket men min makker vejer vel 125 kg og det kræver jo det meste af en formiddag at få den lille scooter op på 80, så tænkte om der var nogen herinde der vidste hvilken motor sådan en sym kører med og hvor man evt kunne få et andet udstødning og variator eks til den så den rent faktisk kan slæbe ham? Håber der er nogen der kan hjælpe, jeg har googlet efter det på alle mulige måder men kan intet finde om den?
Hilsen martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sym 125
  • #2   15. okt 2012 Peter jeg har tunet gud ved hvor mange knallerter i mine unge dage (det var mig der lavede alle gutternes) og siden hen forsøgt mig lidt frem med mine mindre søskendes scootere, og derefter lavet en stak motorcykler i alle afskygninger, så jeg ved helt sikkert godt lidt om hvad det drejer sig om, jeg vil ikke ind og lægge større ventiler i toppen på den osv men det føles som om der sidder en stor fed prop i indsugningen på den, altså som om den er hæmmet på en måde og det var det jeg godt ville have fjernet fra den, og den skal helt sikkert nok blive en smule mere omdrejnings villig hvis der lige kommer styr på indsugning og udstødning, også med de 125 ccm, mit problem er bare at jeg ikke ved hvor jeg kan købe anden udstødning osv til den.

• #4   15. okt 2012 Makkeren har købt for småt smiley

Han skal sælge, og købe noget lidt større, det er langt det bedste, Og på sigt også det billigste.

• #5   16. okt 2012 Oki peter jeg prøver at undersøge det.
    Brian det var lige hvad pengene kunne række til pga en langtids sygemelding og efterfølgende fyring fra jobbet, så det er den han nu engang har og han har ikke for godt råd til at skifte den ud, men tænkte at et udstødning til eks 6-800 kroner burde han have råd til og det giver som regel en væsentlig anden motorgang. Ellers må jegk hjælpe ham med et stykke et udstødning sammen fra en anden model, det kan sagtens lade sig gøre, jeg har både svejser og hvad der ellers skal bruges. Det var bare nemmere hvis man kunne få noget der passede på.

• #6   17. maj 2013 Er udstødningen ikke godkendt så får han problemer med polisen, eller synsmanden.
    Han kan sikker få nogen ruller med en anden vægt til at gøre optrækket bedre.

Kommentér på:
sym 125

Annonce