{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.585 visninger | Oprettet:

POWER COMMANDER mapping {{forumTopicSubject}}

Nu er det tid til at få min power commander til min cykel. Jeg ringede til 2 forhandler. Den ene kunne gøre det for 500, den anden for 1500-2000 ved brug af rullefelt.
Er det værd at bruge 2000 kr på at få det gjort eller bare 500 og kan man mærke en markant forkskel på om man vælger den ene eller anden løsning?
Kan det også væren en løsning at gøre det selv?
Alt hjælp og vejledning sættes pris på.
På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  POWER COMMANDER mapping
  • #1   8. aug 2012 Der skal rullefelt til ellers kan du ligeså godt hente et map på nettet selv

• #2   8. aug 2012 Med de ændringer du har lavet er det ikke nok "bare" at få lagt et standard ca, map ind til 500,- (tager ca 5 min incl download af map)

Den bør rulles og afstemmes til dine ændringer. Og JA der vil være forskel !!
    Ville klart vælge at få lavet et costum map, når du nu har valgt at investere i både udst. filter og el. mm

Ville vælge FV Motor, den ligger også i din nærhed ;o)

• #3   8. aug 2012 Jeg havde en XT660 med DNA Stage 3 luftfilterkasse (et af de dyre filtre) Der var std potter på..

Men den havde blot et map som producenten af luftfilteret havde på deres hjemmeside.. Der var derudover nogle kombinationer som de havde haft på rullefelt, med filter + udstødning (af div. mærker)

Jeg ved godt at der kan være afvigelser på 2 ens motorer og rullefelt ville helt sikkert være at fortrække.. men for satan min gik godt (og har prøvet et par andre til sammenligning)

• #4   8. aug 2012 fvmotor er manden du skal have fat i for at få det til at spille max. Der får du også dokumentation for det.

• #5   8. aug 2012 Jeg stemmer også på FV.

Du kan være heldig at et standard map passer nogenlunde, men odds er imod, og så har du spildt 500 kr. og skal alligevel ud at bruge flere. Få det gjort ordentligt fra starten.

Jeg ville end ikke lade andre end FV, altså på Jylland i hvert fald, indstille en af mine cykler. Jeg har tidligere købt en cykel hos en af de største forhandlere på Fyn og aftalt at de satte PC og luftfilter på og lavede et costum map på den. De havde så bare lagt et map på fra en hjemmeside og cyklen pruttede ud af udstødningen, og om natten, hvis jeg tog den op på 10.000 reps ved et hurtigt drej på gassen, så kom der en blå stikflamme ud af udstødningen.

• #6   8. aug 2012 Lækkert med så hurtig respons. FV motor kræver 2800 for at få det gjort. Det er jo en god håndfuld penge kan man sige.
    Er der nogen der har nogle andre erfaringer ?

• #7   8. aug 2012 Jae, min hvide xt'er kørte satme dårligt før den blev rullet ved FV motor. Efter rulning kørte den som en drøm uden alt det hakkeri ved lavere hastigheder. Når min nye xt'er har rundet de 1500km skal jeg have fat i fv motor igen, det spiller bare når han er færdig med den. Mener jeg gav 2500,-

• #8   8. aug 2012 Jeg vil bare lige sige at du skal ikke hænge dig i 800 kr eller 2-3000 for den sags skyld. I det lange løb er det småpenge og køreglæden jo et og alt på din mc!?!

• #9   8. aug 2012 Fv, det spiller max, det bliver som og få en ny cykel når han har haft fingerne i den, det koster lidt, og tager lidt tid men det er helt vild så meget det gør, han lavet min r1.

• #10   8. aug 2012 Hans ry er uplettet, han ruller de gange der skal rulles, indtil han og kunden er tilfreds.
    Mekanikeren nede ved et værksted i Kolding downloadede bare et map fra nettet, så havde den 5 hk mere påstod han.

• #11   8. aug 2012 Finn bruger flere timer på det; justerer ved delgas og hele svineriet. Han laver ikke rigtig andet. Hans arbejde kan næppe sammenlignes med et almindelig værksteds. Det er de ekstra penge værd.

• #12   9. aug 2012 Folk køber en ny udstødning til 10 kilo men vil ikke betale 2.5 for et MAP, deres egen fejl.

• #13   26. jun 2017 Kan se det er en gammel tråd, men vil gerne vide hvad det endte med, da jeg selv overvejer power commander på min ny indkøbte vl1500

Kommentér på:
POWER COMMANDER mapping

Annonce